در اراک رخ داد؛

مهاجران قهرمان رقابت های هندبال پنج نفره نوجوانان کشور شد

۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۱:۲۹:۲۸
کد خبر: ۱۲۰۴۴۹۰
مهاجران قهرمان رقابت های هندبال پنج نفره نوجوانان کشور شد
نخستین دوره مسابقات هندبال پنج نفره نوجوانان کشور در اراک برگزار شد و که با اتمام این رقابت‌ها تیم مهاجران اراک عنوان برتر این مسابقات را به‌دست آورد.

به گزارش برنا از اراک ، این دوره از مسابقات با حضور ۱۴ تیم مهاجران اراک ب، صنایع روشنایی گیتا افروز استان البرز، زنجان الف، شهید یاهوئیان خراسان شمالی، هیات هندبال قروه درجزین، ثامن الحجج اراک، سیمان غرب آسیا تربت جام، مهاجران الف، اسپاد بابل، سنگ زرین اطلس گلستان الف، گناباد، زنجان ب، گلستان ب و هیات هندبال اراک برگزار شد. 

تیم‌های شرکت کننده در چهار گروه مهاجران ب، صنایع روشنایی گیتا افروز البرز، زنجان الف و شهید یاهوئیان خراسان شمالی، هیأت هندبال قروه درجزین، ثامن الحجج اراک و سیمان غرب آسیا تربت جام، شامل مهاجران الف، اسپاد بابل و سنگ زرین اطلس گلستان الف و گناباد، زنجان ب، گلستان ب و هیأت هندبال اراک با یکدیگر به رقابت پرداختند. 

در نهایت تیم مهاجران اراک عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کرد و تیم های اسپاد بابل، قروه درجزین همدان و سیمان غرب آسیا تربت جام به ترتیب عنوان‌های دوم تا چهارم این دوره از مسابقات را به‌دست آوردند. 

این مسابقات زیرنظر مستقیم فدراسیون هندبال کشور و با حضور ناظران این فدراسیون برگزار شد.

 

نظر شما