سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اراک:

واکسیناسیون افراد ۶۸ تا ۷۰ ساله آغاز می شود

۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۱۱:۰۱:۲۷
کد خبر: ۱۲۰۵۵۲۰
واکسیناسیون افراد ۶۸ تا ۷۰ ساله آغاز می شود
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اراک گفت: واکسیناسیون افراد ۶۸ تا ۷۰ ساله با ورود واکسن سینوفارم چین و کوبرکت، آغاز می‌شود.

به گزارش برنا از اراک ، شهریار حسینیافزود: محموله جدید واکسن امروز وارد دانشگاه شده و با توجه به تعداد واکسنی که دانشگاه علوم پزشکی اراک تحویل گرفته، واکسیناسیون گروه‌های هدف در طول این ۲ روز بر اساس فراخوان انجام می‌شود.
وی تاکید کرد: مراکز واکسیناسیون سطح استان، شامل سالن شهید ساکی، سالن یادگار امام (ره)، و سالن شهیدان ثامنی از فردا دوشنبه ۲۱ تیرماه فعال می‌باشند و گروه سنی ۷۰_۶۸ توسط همکاران به ترتیب دعوت خواهند شد و طی یک الی ۲ روز واکسیناسیون این گروه به پایان می‌رسد.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اراک اظهار داشت: پایان هفته جاری واکسیناسیون افراد ۶۵ تا ۶۸ سال آغاز می‌شود و با توجه به تعداد واکسن موجود به گروه‌های هدف از طریق پیامک و یا تماس تلفنی فراخوان داده می‌شود.

حسینی تصریح کرد: چنان‌چه در ۲ روز آتی با افراد واجد شرایط از طریق همکاران بهداشتی تماس گرفته نشد پس از آن می توانند به یکی از مراکز واکسیناسیون مراجعه کرده و واکسن خود را دریافت کنند.
وی خاطرنشان کرد: واکسیناسیون جمعیت روستایی ۶۵ تا ۷۰ سال انجام شده است و با ورود محموله جدید واکسن کرونا بر اساس اولویت سنی، تزریق صورت می‌گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز