خاموشی‌های برق در استان بوشهر پایان گرفت

۱۴۰۰/۰۴/۲۲ - ۱۱:۲۸:۳۶
کد خبر: ۱۲۰۶۰۸۱
خاموشی‌های برق در استان بوشهر پایان گرفت
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر از پایان خاموشی‌های برق در استان خبر داد.

به گزارش برنا؛ غلامرضا حشمتی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به محدودیت تولید برق و افزایش دمای هوا و درجه حرارت گفت: با پیگیری مطلوب مسؤولان استانی و ملی و اعمال محدودیت مصرف برق در صنایع و همراهی مشترکان خانگی طی چند روز گذشته شاهد برطرف شدن خاموشی‌های برق در استان بوشهر بوده‌ایم و خاموشی‌‌ برق در استان بوشهر پایان یافت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر کاهش ساعت کار و تعطیلی ادارات را عامل مهمی در کنترل مدیریت مصرف برق در استان بوشهر دانست و بیان کرد: این مهم در تأمین برق مورد نیاز مشترکان خانگی و دیگر حوزه‌ها کمک کرده است.

او با تأکید بر ادامه همکاری برای مدیریت مصرف و جلوگیری از خاموشی‌های برق گفت: از مردم درخواست می‌شود این همکاری‌ها تا چهار هفته دیگر ادامه داشته باشد تا به استمرار برق‌رسانی به منازل کمک و از خاموشی‌های برق جلوگیری کند.

حشمتی نقش مهم تعطیلات و کاهش ساعت کار در ادارات در مصرف برق را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: با تغییر ساعت کار ادارات بین ۳۰ تا ۳۵ مگاوات برق در شبانه‌روز صرفه‌جویی و کاهش پیک مصرف می‌شود.

او همراهی صنایع در مدیریت مصرف برق را ستود و تصریح کرد: همراهی صاحبان صنایع در مدیریت مصرف برق، سبب صرفه‌جویی ۷۰ تا ۱۰۰ مگاوات در شبانه‌روز شد که خدمات و همراهی آنان درخور تحسین است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر بیشترین مصرف برق را بین ساعت ۱۲ تا ۱۸ هر روز دانست و تأکید کرد: لازم است در این ساعت از استفاده وسائل غیرضروری برقی از جمله لباسشویی، ظرفشویی، اتو، لامپ و کولرهای اضافی پرهیز شود تا شاهد ادامه جلوگیری از خاموشی‌های برق ناخواسته باشیم.

حشمتی پیک مصرف برق در استان بوشهر را ۲۰۰۶ مگاوات دانست و افزود: با پیش بینی‌های انجام شده پیک مصرف برق در استان تا ۲۱۰۰ مگاوات افزایش می‌یابد که بخشی از آنها با همراهی صنایع کنترل و مدیریت می‌شود.

او با اشاره به کشف ماینر استخراج رمز ارز در استان بوشهر خاطر نشان کرد: با تلاش دستگاه‌های مختلف تاکنون یک‌هزار و ۸۵۰ دستگاه ماینر که هرکدام حداقل دو کیلو وات مصرف برق دارد از بخش‌های مختلف در استان بوشهر کشف شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر بیان کرد: مدیریت مصرف برق باید همواره در دستور کار مشترکان قرار بگیرد تا فصل گرم تابستان بدون تنش و بحران پشت سر گذاشته شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز