شناسایی عامل انتشار اکاذیب در اینستاگرام

۱۴۰۰/۰۴/۲۳ - ۲۲:۲۸:۴۳
کد خبر: ۱۲۰۶۹۸۴
شناسایی عامل انتشار اکاذیب در اینستاگرام
رئیس پلیس فتا خراسان جنوبی از شناسایی شخصی که مطالب خلاف واقع علیه یک باشگاه ورزشی در اینستاگرام منتشر کرده بود، خبر داد.

به گزارش برنا خراسان جنوبی، سرهنگ محمدپور گفت: مدیر یکی از باشگاه‌‎های ورزشی به پلیس فتای خراسان جنوبی مراجعه کرد و گفت: فرد یا افرادی ناشناس، علیه این باشگاه در شبکه اجتماعی اینستاگرام مطالبی منتشر کرده اند، که پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شد.

وی افزود: پس از اخذ اظهارات شاکی و با انجام اقدامات تخصصی و پلیسی مالک صفحه شناسایی و با اخذ دستور مقام قضائی به پلیس فتای خراسان جنوبی احضار شد.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات خراسان جنوبی گفت: متهم در ابتدا منکر هرگونه اتهامی شد، اما پس از مواجه شدن با مدارک و مستندات موجود در پرونده لب به اعتراف گشود.

سرهنگ محمدپور با بیان این که متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد، افزود: برابر قانون هرگونه توهین، اهانت و یا نشر اکاذیب در فضای مجازی جرم محسوب شده و عواقب جبران ناپذیری برای فرد به همراه دارد، لذا رعایت اخلاق در فضای سایبر و به خصوص شبکه‌های اجتماعی امری مهم محسوب می‌ شود.

وی گفت: شهروندان هشدار‌های پلیس فتا را جدی بگیرند و در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام رسان‌های موبایلی موضوع را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز