با دستور ویژه استاندار خراسان جنوبی رقم می خورد:

اجرای طرح شهید سلیمانی در پارک ها و بوستان ها

۱۴۰۰/۰۴/۲۳ - ۱۷:۰۸:۲۹
کد خبر: ۱۲۰۶۹۸۸
اجرای طرح شهید سلیمانی در پارک ها و بوستان ها
با دستور ویژه استاندار خراسان جنوبی ، طرح شهید سلیمانی در پارک ها و بوستان های سطح استان اجرا می شود.

به گزارش برنا خراسان جنوبی؛ ملانوری با تأکید بر این موضوع در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا خاطرنشان کرد: این اقدام باید به منظور آگاهی بخشی مردم و اطلاع از عواقب و پیامدهای تجمعات و دورهمی ها، به طور ویژه انجام شود.
وی ادامه داد: همه اقدامات و مصوبات ستاد ملی و استانی مدیریت بیماری کرونا در راستای حفظ سلامت مردم صورت می گیرد.
به گفته وی؛ همه فرمانداران مکلفند این موضوع را در پارک های شهرستان ها عملیاتی نمایند.
استاندار با بحرانی خواندن شرایط کرونایی کشور، تصریح نمود: زمانی که حادثه غیرمترقبه ای مثل زلزله رخ می دهد، درست بعد از وقوع آن ، می توان بر مبنای اثری که به جا گذاشته، برای مدیریت آن، نحوه خدمات رسانی به حادثه دیدگان و جبران خسارت ها، برنامه ریزی نمود.
ملانوری ادامه داد: در مورد بحران کرونا که طی این ۱۷ ماه، تبعات فراوانی به همراه داشته و هر روز با یک سویه و شکل جدید در حال خودنمایی و تهدید جامعه است، هیچ چیزی قابل پیش بینی نیست.
وی متذکر شد: در جریان مدیریت بیماری کرونا با عنایت به این که حفظ سلامت مردم خیلی مهم است، باید درست تصمیم بگیریم و در اجرای آنها نیز محکم باشیم.
به گفته وی؛ باید تلاش کنیم در قالب تصمیمات داخلی استان، خسارت ها را کاهش دهیم و از تبعات احتمالی بعدی جلوگیری نماییم.
استاندار به وضعیت قرمز شهرستان نهبندان اشاره کرد و گفت: برای مدیریت شرایط نهبندان، بیمارستان صحرایی احداث شد تا بیماران در همان منطقه خدمات دهی شوند و از تسری بیماری به سایر نقاط به واسطه جابه جایی مبتلایان جلوگیری شود.
ملانوری متذکر شد: بیشترین نگرانی ما از این بابت است که ناچار شویم به جهت شیوع بیماری، واحدهای صنفی را تعطیل کنیم که بدون شک این تصمیم، آسیب هایی به همراه دارد و به واحدهای صنفی ضربه می زند.
وی خاطرنشان کرد: گزارش های کشوری نشان می دهند که آمار ابتلای به بیماری افزایشی و متأسفانه آمار شهرهای قرمز رو به رشد است.
به گفته وی؛ با عنایت به همجواری خراسان جنوبی با استان های سیستان و بلوچستان، کرمان و یزد، کوچکترین کوتاهی ما، منجر می شود گرفتار شویم.
استاندار با تأکید بر این که سلامت ۸۰۰ هزار نفر جمعیت استان در گرو تصمیماتی است که در این ستاد اتخاذ می شود، گفت: کمیته امنیتی و انتظامی ستاد کرونا می بایست طی یک جلسه فوق العاده با حضور دانشگاه علوم پزشکی و دیگر متولیان امر، موضوع محدودیت حضور مردم در پارک ها را مورد پایش قرار دهد.
ملانوری ادامه داد: حضور یا ممنوعیت حضور مردم در پارک ها و مراکز تفریحی به تصمیماتی بستگی دارد که در کمیته امنیتی انتظامی اتخاذ می شود و در جلسه روز شنبه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.
وی از کمیته اطلاع رسانی ستاد کرونا نیز خواست ؛ با تولید محتواهایی ویژه نسبت به اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در سطح جامعه اقدام نموده، خطرات گونه های جدید ویروس را هشدار دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز