استاندار خراسان جنوبی:

توسعه و رفاه استان از مسیر سرمایه گذاری محقق می شود

۱۴۰۰/۰۴/۲۷ - ۱۴:۲۵:۳۸
کد خبر: ۱۲۰۸۵۳۷
توسعه و رفاه استان از مسیر سرمایه گذاری محقق می شود
استاندار بر تلاش برای رفع موانع تولید تا محقق شدن توسعه استان در مسیر سرمایه گذاری‌ها تاکید کرد.

به گزارش برنا خراسان جنوبی، استاندار در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با بیان اینکه سرمایه گذاری تحقق توسعه و رفاه استان از مسیر سرمایه گذاری در شرایط اقتصادی الان اقدامی خیرخواهانه است گفت: سرمایه گذاری در استان منبع توسعه و رفاه منطقه است و مشکلات اشتغال را نیز حل می‌کند.

ملانوری با تاکید بر اینکه مسیر سرمایه گذاری در استان باید تسهیل شود افزود: به دنبال تسهیل و رفع مشکلات سرمایه گذاران هستیم و این ستاد راه اندازی شده تا با توجه به ظرفیت‌های قانونی از راه‌های میان بُر بهره گیرد.

وی با بیان اینکه به دنبال کسب منافع دولت نیستیم افزود: ما به دنبال کسب منافع بخش خصوصی و سرمایه گذاران هستیم تا موانع تولید رفع شود.

همچنین در این جلسه مشکلات یکی از واحد‌های تولید کاشی و سرامیک از جمله مشکل آب و معافیت مالیاتی آن مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد اداره آب و فاضلاب استان براساس تعهدات انجام شده علاوه بر تامین ۲.۵ لیتر بر ثانیه آب مصوبه جلسه قبلی تا ۱۵ مردادماه، مشکل ۲ و ۱۰ لیتر آب موردنیاز این واحد از چاه‌های کشاورزی را تامین کند.

همچنین مصوب شد براساس آیین نامه معافیت‌های مالیاتی برای واحد‌های دارای پروانه از اول سال ۹۵ جلسه‌ای در وزارت خانه سازمان صمت در راستای بهره مندی از این قانون برگزار شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز