استاندار مرکزی:

دولت در شاخص تراز نیروی انسانی عملکرد خوبی داشته است

۱۴۰۰/۰۴/۲۸ - ۱۲:۱۷:۵۷
کد خبر: ۱۲۰۸۹۸۰
استاندار مرکزی گفت: این استان در تحقق شعار دولت با عنوان انضباط امور اداری و استخدامی و جذب نیروی کار در زمره استان‌های موفق کشور است.

به گزارش برنا از اراک ، سید علی آقازاده در شورای راهبری توسعه مدیریت استان مرکزی، افزود: همچنین این استان در شاخص برنامه‌ریزی برای بهبود کیفی بهره‌وری در دستگاه‌های دولتی هم نمره قبولی دارد.

وی اظهار داشت: دولت تدبیر و امید هشت سال اخیر در شاخص تراز نیروی انسانی عملکرد خوبی داشته و در ابتدای فعالیت دولت یازدهم ورودی نیروی انسانی به دستگاه‌های اجرایی و خروج آنان متناسب نبود اما اکنون سطحی از توازن حاصل شده است.

استاندار مرکزی گفت: هدفگذاری جذب یک نفر به  ازای خروجی هر سه نفر  نیروی کار در دولت یازدهم با تحقق ۲ و هفت دهم درصدی همراه است که  نشان از عملیاتی شدن شعار دولت در این زمینه بوده است.

آقازاده افزود: سهم مدیریتی زنان در دولت یازدهم به لحاظ کمی و کیفی افزایش یافته و دولت کوشید اختلاف در این راستا را  به حداقل برساند و این موفقیت ماندگار خواهد شد.

وی اظهار داشت: افراد با سابقه کار کمتر از پنج سال در دستگاه‌های اجرایی کشور در آغاز کار دولت یازدهم ۲۰ درصد بوده که این شاخص اکنون به ۹ درصد کاهش یافته است.

استاندار مرکزی گفت: توجه بیشتر به آموزش کارکنان دستگاه‌های اداری کلید افزایش بهره‌وری در کار است و باید در استان سرمایه‌گذاری بیشتری در این بخش صورت بگیرد.

آقازاده افزود: تلاش شود در جشنواره شهید رجایی همه دستگاه‌های اجرایی مشارکت داشته باشند و از انحصار قرار گرفتن برخی نهادها جلوگیری شود هرچند این مهم براساس امتیازبندی فعالیت دستگاه‌ها سنجیده می‌شود. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز