نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

دهه امامت و ولایت را برای کمک به نیازمندان غنیمت شماریم

۱۴۰۰/۰۴/۲۸ - ۱۹:۰۵:۱۰
کد خبر: ۱۲۰۹۲۴۵
دهه امامت و ولایت را برای کمک به نیازمندان غنیمت شماریم
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: دهه امامت و ولایت را برای کمک به نیازمندان غنیمت شماریم.

به گزارش برنا خراسان جنوبی، آیت الله عبادی در نشست ستاد استانی کمک‌های مؤمنانه گفت: با توجه به در پیش بودن ایام عید قربان تا غدیر و همچنین ماه محرم، می‌توانیم ارادت خود به ائمه اطهار علیهم السلام را با کمک‌های مؤمنانه و دستگیری از نیازمندان نشان دهیم.

وی افزود: ملت ایران همیشه در صحنه است و تمام کار‌های خیر از مردم سرچشمه می‌گیرد و ما نیز افتخار می‌کنیم که خدمتگزار این چنین مردمی هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان با قدردانی از تلاش تمام دست اندرکاران رزمایش‌های کمک مؤمنانه گفت: دشمن تلاش می‌کرد با استفاده از شرایط تحریم و کرونا برای کشور ما مشکل ایجاد کند که به لطف خدا و یاری مردم بار دیگر نقشه‌های آن‌ها با شکست روبرو شد.

فرمانده سپاه انصارالرضای استان هم از آغاز رزمایش کمک‌های مؤمنانه از فردا خبر داد و گفت: جمع آوری کمک‌ها در این رزمایش تا ۱۲ مرداد ادامه دارد و توزیع آن نیز در دهه امامت و ولایت انجام می‌شود.

سردار قاسمی افزود: از آغاز سال ۹۹ تاکنون، در مجموع حدود ۲۸۳ میلیارد تومان در قالب کمک‌های مؤمنانه و به صورت بسته‌های معیشتی، کمک نقدی و اهدای جهیزیه به نیازمندان اهدا شده است.

آینه دار، مدیرکل صدا و سیمای استان هم با اعلام آمادگی این سازمان برای تولید و پخش برنامه‌های مختلف در خصوص تشویق مردم به کمک‌های مؤمنانه گفت: از آغاز طرح کمک‌های مؤمنانه تا کنون، ۸۳ برنامه در سیمای استان، ۲۲ برنامه در رادیوی استان و ۲۱۶ خبر در خبرگزاری صدا و سیما پخش شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز