استاندار خراسان جنوبی خبر داد:

اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریالی هدیه صندوق کارآفرینی امید کشور به اشتغال استان

۱۴۰۰/۰۴/۲۹ - ۱۳:۰۸:۳۰
کد خبر: ۱۲۰۹۴۰۹
اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریالی هدیه صندوق کارآفرینی امید کشور به اشتغال استان
استاندار خراسان جنوبی از اختصاص اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریالی صندوق کارآفرینی امید کشور به اشتغال استان خبر داد.

به گزارش برنا خراسان جنوبی؛ ملانوری با اعلام این خبر به تشریح دیدارش با نوراله زاده مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید پرداخت.
وی خاطرنشان کرد: صندوق کارآفرینی امید برای حمایت از طرح ها و کسب و کارهای روستایی استان بخصوص در حوزه فرآوری محصولات معدنی و استراتژیک زرشک، زعفران و عناب قول مساعد داد.
به گفته وی؛ نوراله زاده، دستورات لازم برای تأمین اعتبار قریب به ۳۰۰ میلیارد ریال طرح های و برنامه های درخواستی استان را صادر نمود.
استاندار در این دیدار، از خدمات و برنامه‌های صندوق کارآفرینی امید در حمایت مالی از طرح های اشتغالزا و کسب و کارهای خرد و کوچک در سطح استان خراسان جنوبی تشکر و قدردانی کرد.
شایان ذکر است؛ در این جلسه که با هدف پیگیری افزایش اعتبارات قانون حمایت از اشتغال روستایی و عشایری، اعتبارات مورد نیاز برای پرداخت تسهیلات به کارآفرینان و افراد جویای کار در مناطق شهری و حاشیه شهر و نیز پیگیری و درخواست افزایش اعتبارات لازم در راستای تحقق تفاهم نامه های وزارتخانه های تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، جهاد کشاورزی و استانداری خراسان جنوبی برگزار شد، با حضور زنگنه مدیر صندوق کارآفرینی امید استان همراه بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز