تخصیص ۶۶ میلیارد اعتبار برای طرح‌های هادی روستایی چهارمحال و بختیاری

۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۱۱:۲۵:۰۹
کد خبر: ۱۲۱۱۱۹۹
تخصیص ۶۶ میلیارد اعتبار برای طرح‌های هادی روستایی چهارمحال و بختیاری
۶۶ میلیارد و ۴۷۷ میلیون تومان برای اجرا، تهیه و بازنگری طرح‌های هادی روستایی چهارمحال و بختیاری اختصاص یافت.

به گزارش برنا؛ فرشید ریاحی، سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گفت: این مبلغ از محل اعتبارات ملی، بند (ذ) تبصر پنج قانون بودجه سال ۱۴۰۰ و تملک دارایی‌های سرمایه‌ایی استان اختصاص یافته است.

ریاحی افزود: از محل اعتبارات ملی، ۱۸ میلیارد تومان به اجرا، تهیه و بازنگری طرح‌های هادی روستایی در استان اختصاص یافته که از این میزان ۱۶ میلیارد تومان برای اجرا و دو میلیارد تومان برای تهیه و بازنگری طرح‌های هادی روستایی است.

او سهم استان از اعتبارات بند (ذ) تبصره پنج قانون بودجه سال ۱۴۰۰ را بیش از ۲۸ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: از این میزان ۲۵ میلیارد تومان برای اجرا و بیش از سه میلیارد تومان برای بازنگری و تهیه طرح‌های هادی روستایی در نظر گرفته شده است.

سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد: از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای هم ۱۷ میلیارد تومان به طرح‌های هادی روستایی استان تخصیص یافته که برای نهایی شده این اعتبارات در جلسات کمیته برنامه‌ریزی شهرستان‌ها در دست بررسی است.

از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون از مجموع ۵۷۳ روستای بالای ۲۰ خانوار چهارمحال و بختیاری در ۳۸۵ روستا با اعتبار ۱۸۸ میلیارد تومان طرح هادی روستایی اجرا شده است.

طرح هادی روستایی با هدف ایجاد زمینه توسعه و عمران نقاط روستایی تهیه و اجرا می‌شود و رسالت اصلی آن آبادانی روستا‌ها و کمک به ترویج طرح‌های عمرانی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز