سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی خبر داد:

آغاز واکسیناسیون گروه سنی ۵۵ تا ۶۰ سال در اراک

۱۴۰۰/۰۵/۰۵ - ۰۸:۳۹:۵۱
کد خبر: ۱۲۱۲۰۵۲
آغاز واکسیناسیون گروه سنی ۵۵ تا ۶۰ سال در اراک
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: واکسیناسیون گروه سنی ۵۵ تا ۶۰ سال از روز پنجم مردادماه جاری در مرکز و شهرستان‌های استان مرکزی آغاز شد.

به گزارش برنا از اراک ، یاسر قربانی افزود: جامعه هدف در شهر اراک برای انجام واکسیناسیون دوز اول می‌توانند با در دسترس داشتن کارت ملی به مراکز  تزریق واکسن در مصلی بیت‌المقدس اراک، سالن شهید ساکی در خیابان دانشگاه، سالن یادگار امام در شهرک گردو و سالن شهید ثامنی در خیابان قائم مقام مراجعه کنند.
وی تاکید کرد: شهروندان مشمول گروه سنی اعلام شده در شهرستانها نیز  به محل‌های معین تزریق مراجعه و واکسن خود را دریافت کنند.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اراک اظهار داشت: گروه سنی ۶۰ سال به بالا در سطح استان مرکزی نیز که هفته گذشته به هر دلیلی نتوانستند علیه ویروس کرونا واکسینه شوند، می‌توانند به مراکز مشخص شده مراجعه و تزریق واکسن را انجام دهند.
قربانی بیان داشت: جامعه هدف که مرحله نخست تزریق  واکسیناسیون را انجام دادند می‌توانند برای مرحله دوم واکسن آسترازنکا به مصلی بیت المقدس شهر اراک کنند.
وی یادآور شد: از ابتدای آغاز واکسیناسیون گروه‌های سنی مختلف واحد شرایط تاکنون، ۲۰۰ هزار دوز واکسن به شهروندان زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اراک تزریق شده است.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اراک عنوان کرد: با توجه به رایزنی‌های صورت گرفته توسط مسئولان امر با وزارت بهداشت و درمان، اکنون مشکلی در خصوص تامین واکسن کرونا در سطح استان مرکزی وجود ندارد.
قربانی با اشاره به میزان استقبال شهروندان از تزریق واکسن کرونا در شهرستان‌ها نیز گفت: در شهرستان شازند بیشترین مشارکت مردم و در خنداب و کمیجان نیز کمترین مشارکت و حضور مردم برای دریافت واکسن کرونا تاکنون گزارش شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز