آغاز واکسیناسیون ۱۵ هزار معلم در چهارمحال و بختیاری از فردا

۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۱۳:۰۳:۴۱
کد خبر: ۱۲۱۲۷۳۹
آغاز واکسیناسیون ۱۵ هزار معلم در چهارمحال و بختیاری از فردا
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: از روز عید غدیر واکسیناسیون معلمان در استان آغاز می‌شود و ۱۵ هزار معلم بر اساس دسته‌بندی واکسینه می‌شوند.

به گزارش برنا؛ سید فیروز عسگری، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: اجلاس سراسری روسای نواحی و مناطق آموزش و پرورش با هدف تجزیه و تحلیل وضعیت آموزشی در زیست‌بوم جدید، برنامه‌ریزی برای سال تحصیلی جدید و تلاش برای بازگشایی مدارس به صورت حضوری برگزار می‌شود.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری افزود: تلاش برای بارگشایی مدارس به صورت حضوری است و همه صاحب‌نظران به این نتیجه رسیده‌اند که مدارس با رعایت پروتکل‌ها باز شوند.

او اظهار کرد: از عید غدیر واکسیناسیون سراسری معلمان در استان آغاز می‌شود که حدود ۱۵ هزار معلم دسته‌بندی شده و در شهر محل سکونت خود واکسینه می‌شوند.

عسگری خاطرنشان کرد: در شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر فرهنگیان در پایگاه‌های مشخص شده و در شهرهای بالای ۲۰ هزار نفر در پایگاه مخصوص فرهنگیان که با همکاری شبکه بهداشت ایجاد می‌شود واکسینه می‌شوند و واکسینه بر اساس سنوات معلمان از شنبه آغاز می‌شود.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان عنوان کرد: در بازگشایی مدارس اگر با واکسینه شدن به سمت وضعیت آبی و زرد برویم حضور در مدارس به صورت ترکیبی مجازی، حضوری خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز