آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان خراسان جنوبی تا ۱۴ مرداد ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۵/۱۴ - ۱۴:۴۵:۴۸
کد خبر: ۱۲۱۶۲۳۳
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان خراسان جنوبی تا ۱۴ مرداد ۱۴۰۰
در شبانه روز گذشته با ثبت ۷ مورد فوت جدید ناشی از کرونا در خراسان جنوبی تعداد فوتی‌های این بیماری در استان به ۹۷۴ نفر رسید.

به گزارش برنا خراسان جنوبی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: دیروز ۳۳۰ آزمایش تشخیص کرونا در استان انجام شد که  ۱۵۰ بیمار جدید شناسایی شد که  ۲۹ مورد بستری و ۱۲۱ مورد سرپایی، بودند.

 

مهدی زاده افزود: از این تعداد ۵۷ مورد از بیرجند، بشرویه ۲ مورد، خوسف ۴ مورد، سرایان و سربیشه هر کدام ۷ مورد، فردوس ۱۰ مورد طبس ۹ مورد، قاین ۵۱ مورد و نهبندان ۳ مورد جدید شناسایی شد.

 

وی گفت: همچنین از ۵۹۴ تست سریع ۱۸۵ بیمار جدید شناسایی شد.

 

به گفته وی در حال حاضر ۳۶۴ بیمار با علائم تنفسی در بیمارستان‌های خراسان جنوبی بستری هستند که ۲۲۰ نفر دارای تست کرونای مثبت هستند که از این تعداد ۲۰ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که حال ۵ نفر وخیم است.

 

وی افزود: در شبانه روز گذشته ۸۰ بیمار با علائم تنفسی در بیمارستان‌های استان پذیرش شدند که در همین مدت ۵۷ بیمار شامل ۳۴ بیمار کرونا مثبت با حال عمومی خوب از بیمارستان‌ها ترخیص شدند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: تا کنون ۲۳ هزار و ۵۲۰ بیمار مبتلا به کرونا بهبود یافته و یا در قرنطینه خانگی بسر می‌برند.

 

به گفته وی تا روز گذشته ۶۸ هزار و ۸۵۸ تست مولکولی کرونا در استان انجام شد که ۲۴ هزار و ۷۱۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا شناسایی شد.

 

مهدیزاده گفت: در شبانه روز گذشته با ثبت ۷ مورد فوت جدید در استان تعداد فوتی‌های کرونا در استان به ۹۷۴ نفر رسید.

 

دکتر مهدیزاده گفت: در ادامه عملیات واکسیناسیون کرونا، افرادی که واکسن نوبت اول کرونا را دریافت کردند به ۱۲۹ هزار و ۵۰۱ نفر رسید و تا کنون ۳۲ هزار و ۱۹ نفر نیز واکسن نوبت دوم را دریافت کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز