در گفتگو با برنا مطرح شد:

آغاز پذیرش بدون کنکور مرکز علمی کاربردی ماشین سازی اراک

۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۷:۰۵:۳۴
کد خبر: ۱۲۲۰۶۰۰
آغاز پذیرش بدون کنکور مرکز علمی کاربردی ماشین سازی اراک
 رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی ماشین سازی اراک در گفتگو با برنا از پذیرش دانشجو در مهر 1400 در دو مقطع کاردانی و کارشناسی از 24 مرداد ماه خبر داد. 

به گزارش برنا از اراک، علیرضا معدلی مدیر مجتمع آموزشی، کارآفرینی و فرهنگی ماشین سازی اراک در ادامه از پذیرش بدون کنکور با مدرک دیپلم و بدون نیاز به مدرک پیش دانشگاهی در مرکز علمی کاربردی ماشین سازی اراک سخن گفت و اظهار کرد: اعطای وام شهریه، تحصیل رایگان دانشجویان شاهد و ایثارگر، حضور اساتید برتر و نمونه کشوری، ایجاد فرصت اشتغال برای دانشجویان کارآفرین در کارخانه نوآوری آفتاب و برخورداری از خوابگاه ها، استخر و مجموعه ورزشی مجهز از جمله تسهیلات این مرکز می باشد. معدلی ادامه داد: رشته های تربیت بدنی مربیگری پایه پرورش اندام، مربیگری پایه شنا، مربیگری پایه آمادگی جسمانی، حسابداری بهای تمام شده، بازاریابی، بازرسی جوش، برق صنعتی، مکانیک گرایش ماشین افزار، مکانیک گرایش تاسیسات صنعتی و مکانیک گرایش خودرو در مقطع کاردانی و رشته های حسابداری بهای تمام شده، مدیریت تجاری سازی، مهندسی فناوری بازرسی جوش، مهندسی فناوری کنترل گرایش ابزار دقیق، مهندسی فناوری مکانیک گرایش تاسیسات حرارتی و برودتی، مهندسی فناوری مکانیک گرایش ماشین افزار و تربیت بدنی مربیگری پایه آمادگی جسمانی در مقطع کارشناسی از جمله رشته های ارائه شده در مرکز علمی کاربردی ماشین سازی اراک برای ورودی مهر 1400 می باشد. علیرضا معدلی به بیش از نیم قرن تجربه در آموزش های صنعتی توسط مرکز آموزش شرکت ماشین سازی اراک اشاره کرد و افزود: این مرکز علاوه بر ارائه رشته های فنی در دیگر رشته ها همچون تربیت بدنی، حسابداری و مدیریت نیز دارای قابلیت های بسیار خوبی می باشد.

وی ادامه داد: مرکز علمی کاربردی ماشین سازی اراک تنها مرکزی است که رشته های ورزشی را بصورت تخصصی در سه گرایش مربیگری شنا، پرورش اندام و آمادگی جسمانی ارائه می کند.

معدلی همچنین از رشته جدید ارائه شده در این مرکز برای مهر 1400 خبر داد و افزود: باتوجه به نیاز روزافزون سازمان های دولتی و شرکت های خصوصی به کارشناسان خبره و تخصصی حسابداری، در این مرکز اقدام به ارائه رشته حسابداری بهای تمام شده در دو مقطع کاردانی و کارشناسی نمودیم. مدیر مجتمع آموزشی، کارآفرینی و فرهنگی ماشین سازی اراک اظهار کرد: با توجه به حسن سابقه و توانمندی های آموزشی این مرکز و هم جواری آن با تنها کارخانه نوآوری استان و شرکت های دانش بنیانی که در کارخانه نوآوری مستقر هستند، فارغ التحصیلان این مرکز از مزیت ویژه ای جهت جذب در شرکت های دانش بنیان، مجتمع های صنعتی بزرگ، مجموعه های بزرگ انجمن پیشگامان صنعت و سازندگان تجهیزات نفت و گاز برخوردار خواهند بود.

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی ماشین سازی اراک در پایان درخصوص نحوه ثبت نام دانشجویان به دو روش مراجعه حضوری به آدرس ( اراک، میدان صنعت ، شرکت ماشین سازی اراک ، مجتمع آموزشی، کارآفرینی و فرهنگی ماشین سازی) و ثبت نام از طریق سایت سازمان سنجش به آدرس www.sanjesh.org اشاره کرد و افزود: دانشجویان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 08632172400 – 2417 – 2405- 2410 تماس بگیرند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز