مدیر عامل عنوان کرد:

از ابتدای سال جاری ۴۵ درصد برنامه‌ تدوین شده شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی محقق شده است

۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۱۳:۱۶:۵۷
کد خبر: ۱۲۲۴۰۹۵
از ابتدای سال جاری ۴۵ درصد برنامه‌ تدوین شده شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی محقق شده است
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی گفت: ۸۲۹ فرصت شغلی پایدار امسال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان ایجاد شده است.

به گزارش برنا از اراک ، طیب میرزایی در نشست خبری با اصحاب رسانه، افزود: ایجاد یک‌هزار و ۸۵۰ فرصت شغلی با بیش از سه هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری امسال در شهرک‌های و نواحی صنعتی نقاط مختلف این استان هدفگذاری شد که از ابتدای سال جاری تا پایان مردادماه جاری، ۴۵ درصد برنامه‌ تدوین شده شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی محقق شده است.
وی ادامه داد: ۳۳۱ قرارداد واگذاری ۲۰۸ هکتار زمین صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان مرکزی در سال جاری هدفگذاری شد که نسبت سال گذشته رشد چشمگیری داشته است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی اظهار داشت: همچنین با شتاب بخشی به طرح‌های صنعتی در حال ساخت این شرکت، بهره‌برداری از ۱۲۰ طرح در سال جاری برنامه‌ریزی شد که تا کنون ۷۱ طرح معادل ۵۹ درصد برنامه پیش‌بینی شده محقق شده است.
میرزایی، توسعه فضای صنعتی ۴۳۷ هکتاری و توسعه اراضی ۷۰ هکتاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی را از دیگر برنامه‌های امسال‌ این شرکت  در استان مرکزی عنوان کرد و افزود: راه‌اندازی ۴۴ واحد صنعتی راکد نیز از اولویت‌های سال جاری است که تا کنون ۲۵ واحد راه‌اندازی شده است.
وی بیان کرد: برگزاری ۸۰ دوره آموزشی برای یک‌هزار و ۸۰۰ فعال صنعتی در حوزه صنایع کوچک استان مرکزی در سال جاری برنامه‌ریزی شده که به صورت دوره‌ای در ساختمان کسب و کار شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی برگزار می‌شود.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی گفت: این استان با صدور اسناد تفکیکی برای ۱۱ هزار و ۶۴۳ هکتار اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داده و با استقرار ۱۷ ایستگاه آتش‌نشانی با ۲۳ خودرو مجهز رتبه دوم کشور را دارا است.
میرزایی اظهار داشت: تاکنون ۲ هزار و ۹۹ واحد تولیدی در ۳۳ شهرک و ناحیه صنعتی استان مرکزی به بهره‌برداری رسیده و ۳۷ هزار و ۶۰۱ نفر در این واحدهای صنعتی اشتغال دارند.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه هم‌اکنون در استان مرکزی با کمبود اراضی صنعتی مواجه هستیم از دستگاه‌های خدمات‌رسان به خصوص شرکت آب منطقه‌ای و توزیع برق استان انتظار می‌رود نسبت به تامین آب و برق برخی از نواحی صنعتی اقدام کنند تا بتوان اراضی را در اختیار سرمایه‌گذاران قرار دهد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی جذب ۲۶۰ هزار یورو سرمایه‌گذاری، صادرات ۳۵ هزار یورو از واحدهای صنعتی کوچک، معرفی چهار واحد صنعتی استان به فرابورس، برگزاری ۸۰ دوره آموزشی برای بیش از یک‌هزار و ۸۰۰ فعال صنعتی و راه‌اندازی ۸۲ واحد تولیدی غیرفعال را از مهمترین اقدامات این دستگاه در سال ۱۳۹۹ عنوان کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز