ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی بدون مجوز به مازندران

۱۴۰۰/۰۶/۰۶ - ۱۱:۱۸:۴۶
کد خبر: ۱۲۲۵۶۰۳
ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی بدون مجوز به مازندران
سرپرست پلیس راه مازندران با بیان اینکه از ورود خودروهای بدون مجوز به این استان جلوگیری می‌شود، گفت که تنها خودروهای غیربومی دارای مجوز حق ورود به استان را دارند.

به گزارش برنا؛ هادی عبادی، سرپرست پلیس راه مازندران گفت: برابر تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، به غیر از خودروهای حامل مواد سوختی،فاسد شدنی و آمبولانس، تنها به خودروهای دارای مجوز از استانداری‌ها، فرمانداری‌ها و راهور ناجا اجازه ورود به مازندران داده می‌شود.

او با بیان اینکه ماموران مستقر در مبادی ورودی به مازندران با اقدامات کنترلی و پیشگیرانه در حوزه محدودیت تردد همچنان مشغول انجام وظیفه هستند، افزود: ماموران پلیس در ۶ مبادی اصلی ورودی استان در محورهای هراز، کندوان، سوادکوه ، کیاسر و گلوگاه و رامسر در همچنین در ۵۷ نقطه شهری نیز مستقر هستند و اجازه ورود به خودروهای غیربومی فاقد مجوز را به هیچ وجه نمی‌دهند.

او با اشاره به اینکه طرح ممنوعیت تردد خودرویی شبانه همچنان ادامه دارد، گفت که ورود خودروهای با پلاک غیربومی به شهرهای دارای وضعیت قرمز مازندران، ۱۰ میلیون ریال جریمه به همراه دارد.

سرپرست پلیس راه مازندران افزود: از ۲۴ مرداد تا پنجم شهریورماه جاری که طرح ممنوعیت تردد خودرویی را به همراه داشت، ۲۱ هزار دستگاه خودرو که قصد ورود به مازندران را داشتند، جریمه و طی همین مدت نیز بیش از ۲۵ هزار دستگاه خودرو غیربومی به مبدا بازگشت داده شدند.

ستاد ملی مقابله کرونا مصوب کرده بود که از ساعت ۱۲ روز یکشنبه ۲۴ مردادماه، منع تردد یا به عبارتی دیگر ممنوعیت تردد خودرویی در تمام استان‌های کشور اعمال خواهد شد و نباید ترددی به جز موارد استثنا مانند آمبولانس‌ها و کامیون حمل غذا و غیره صورت گیرد.افرادی هم که در این مدت بنا به هر دلیلی مشمول جریمه شده اند، بعد از یک ماه جریمه آنان دو برابر و حتما اخذ خواهد شد.

عبادی با بیان اینکه مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است، از مسافران و گردشگران خواست با توجه به افزایش شهرهای قرمز و تشدید طرح محدودیت‌ تردد خودرویی، از سفر به این خطه شمالی کشور خودداری کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز