انتقاد نماینده مجلس در خصوص روند طولانی ساخت بیمارستان خوسف

۱۴۰۰/۰۶/۱۰ - ۰۹:۵۹:۳۹
کد خبر: ۱۲۲۷۵۳۹
انتقاد نماینده مجلس در خصوص روند طولانی ساخت بیمارستان خوسف
نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس از طولانی شدن روند ساخت بیمارستان خوسف انتقاد کرد.

به گزارش برنا خراسان جنوبی، خسروی اسفزار در دیدار با اعضای شورای شهر و بخش‌های شهرستان خوسف گفت: ۱۰ سال است از آغاز احداث این بیمارستان می‌گذرد، اما همچنان خاک می‌خورد و علوم پزشکی و فرمانداری باید پیگیری کنند تا هرچه زودتر پروژه به سرانجام برسد.
وی با اشاره به اینکه نماینده در واقع رابط بین مردم و مسئولان است، افزود: پیگیری‌های زیادی برای تامین بودجه بیمارستان خوسف شده، اما به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیمارستان مشکل اعتبار ندارد بلکه مشکل آن پیمانکار است.
نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس تاکید کرد فرماندار شهرستان، پیمانکار و علوم پزشکی را مکلف کنند تا این ساخت بیمارستان زودتر به اتمام برسد.
 خسروی اسفزار با اشاره به اینکه اعتباری در بودجه امسال مجلس در اختیار نماینده گذاشته شد که ۱۵ میلیارد تومان است و فقط باید در پروژه‌هایی که ردیف ملی دارند هزینه شود، گفت: راه و شهرسازی و دانشگاه علوم پزشکی دو دستگاهی هستند که ردیف ملی دارند و از این طریق مبلغ دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان برای بخش درمان و یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان به بخش بنیاد مسکن خوسف اختصاص یافته است.
وی همچنین با اشاره به آغاز فعالیت شورا‌های جدید افزود: بحث‌های حزبی، قومی و قبیله‌ای در شورا معنا ندارد و باید با وحدت و همدلی به دنبال گره‌گشایی از کار مردم نجیب و محروم خوسف باشید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز