در چهارمحال و بختیاری آغاز شد؛

آموزش ۲۰ هزار نفر از اولیای نوآموزان پایه اول ابتدایی

۱۴۰۰/۰۶/۱۲ - ۱۱:۴۶:۵۸
کد خبر: ۱۲۲۸۴۲۵
آموزش ۲۰ هزار نفر از اولیای نوآموزان پایه اول ابتدایی
معاون اداره کل آموزش‌وپرورش چهارمحال و بختیاری از شروع برنامه همدلی و هم‌زبانی معماران خشت اول به‌منظور آموزش بیش از ۲۰ هزار نفر از اولیای نوآموزان پایه اول ابتدایی خبر داد.

به گزارش برنا؛ محمد محمدی، معاون اداره کل آموزش‌وپرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به آغاز فرایند آموزش بیش از ۲۰ هزار اولیا نوآموزان بدو ورود به پایه اول ابتدایی، بیان کرد: برای تحقق این هدف، نزدیک به ۱۵۰ نفر از مدرسان میانی که غالباً آموزگاران موفق پایه اول ابتدایی و راهبران آموزشی و تربیتی هستند، آموزش‌های لازم را در قالب کارگاه‌های علمی و عملی فراگرفتند.

محمدی افزود: محورهای مهم این آموزش‌ها شامل آشنایی با اهداف و مفاهیم کتب درسی پایه اول، ویژگی‌های دانش آموزان ۶ ساله، همکاری و همراهی اولیا با معلمان و تبیین شرایط زیست‌بوم جدید (پاندمی کرونا و تأثیرات آن بر سیستم آموزشی کشور) است.

او عنوان کرد: مدرسان میانی و منطقه‌ای از روز شنبه ۱۳ شهریورماه تا ۱۰ مهرماه سال جاری در قالب کلاس‌های آموزش خانواده سرفصل‌های مدنظر این برنامه را به اولیا دانش آموزان تک‌تک مدارس آموزش خواهند داد و اولیا جوان نوآموزان پایه اول ابتدایی را برای ورود شایسته فرزند خود به مدرسه آماده می‌کنند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش‌وپرورش چهارمحال و بختیاری اجرای این برنامه در تمامی مدارس و در قالب کارگاه آموزشی ۶ ساعته برای تک‌تک مدارس را الزامی برشمرد و گفت: مدیران مدارس ابتدایی، با توجه به شرایط و اقتضائات هر مدرسه بستر ارائه این آموزش‌ها را فراهم می‌کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز