رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک:

گروه‌بندی سنی واکسیناسیون کرونا به ۴۱ ساله ها رسید

۱۴۰۰/۰۶/۱۴ - ۰۹:۱۶:۵۱
کد خبر: ۱۲۲۹۱۸۲
گروه‌بندی سنی واکسیناسیون کرونا به ۴۱ ساله ها رسید
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: فرآیند واکسیناسیون کرونا در این استان تا افراد ۴۱ سال رسیده و مشمولان می‌توانند برای اقدام به دریافت واکسن در سامانه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ثبت‌نام کنند.

به گزارش برنا از اراک ، دکتر سید محمد جمالیان در جمع خبرنگاران افزود: تزریق واکسن  کرونا در استان مرکزی با سرعت قابل قبولی در حال انجام است و طبق گروه‌بندی سنی افرادی‌که شامل دریافت واکسن می شوندباید به مراکز تجمیعی تزریق واکسن مراجعه کنند.

وی تاکید کرد: انتظار می‌رود جامعه هدف برای تزریق واکسن، نظم را در این مراکز مدیریت کنند تا از ازدحام جلوگیری کنند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک اظهار داشت: در هر کدام از شهرستان‌های استان، یک مرکز و ۶ مرکز تجمیعی در اراک فعالیت دارند و مشکلی در خصوص تامین زیرساخت‌ها و تعداد واکسن‌ها وجود ندارد و انتظار می‌رود در بازه زمانی و تاریخ مشخص شده حضور یابند و تعامل و همکاری لازم را کادر سلامت داشته باشند. 
دکتر جمالیان بیان کرد: گروه سنی قبلی(متولدان تا سال ۱۳۵۵) استقبال خوبی از دریافت واکسن نداشتند که پیشنهاد می‌شود همراه با گروه سنی فعلی به مراکز تجمیعی مراجعه و  واکسن خود را دریافت کنند.

وی با بیان اینکه میزان سن ابتلا،بستری و فوت ناشی از کووید ۱۹با واکسیناسیون کاهش یافته است، افزود: این امر نشان می دهد افرادی که از دریافت واکسن امتناع کردند دچار این بیماری و مشکلات خطرناک‌تر و حتی فوت شده‌اند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک یادآور شد: انتظار می رود جامعه هدف در اسرع وقت به نزدیک‌ترین مرکز واکسیناسیون  مراجعه و اولین واکسن در دسترس  را تزریق کنند.

 دکتر جمالیان گفت: مراکز واکسیناسیون در اراک شامل، مصلی بیت المقدس اراک، سالن شهید ساکی در خیابان دانشگاه، سالن یادگار امام  شهرک رضوی(گردو)، سالن مدیریت بحران در خیابان قائم مقام، مرکز واکسیناسیون شهید سلیمانی (سپاه روح الله) واقع در خیابان امام(ره)، سالن دانشگاه آزاد واقع در خیابان دانشگاه (داخل محوطه دانشگاه قنات ناصری) است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز