برای اولین بار صورت گرفت؛

تفاهم نامه همکاری جهت تبادل اطلاعات تعامل و همگرایی در حوزه های مختلف ورزش و جوانان بین استانهای سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی

۱۴۰۰/۰۶/۱۶ - ۱۴:۰۰:۵۱
کد خبر: ۱۲۳۰۳۶۴
تفاهم نامه همکاری جهت تبادل اطلاعات تعامل و همگرایی در حوزه های مختلف ورزش و جوانان بین استانهای سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی
صبح امروز در راستای تعامل و همکاری همه جانبه دو استان سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی در حوزه ورزش و جوانان، برای اولین بار به دعوت ادهم کرد مدیرکل ورزش و جوانان استان، حسن عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی و هیات همراه به زاهدان سفر کردند.

ب‍ه گزارش برنا خراسان جنوبی، در اولین روز این سفر و در بدو ورود مدیران کل دو دستگاه بهمراه معاونین و روسای واحد‌های ستادی جهت ادای احترام به مقام شامخ شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس و همچنین مدافعان حرم در گلزار شهدای شهرستان زاهدان حضور پیدا کردند و ضمن غبار روبی و عطر افشانی با قرائت فاتحه یاد و نام این شهدای گرانقدر را گرامی داشته و تجدید میثاقی دوباره با آرمان های امام راحل عظیم الشان بستند. که همواره ادامه دهنده راه و مکتب شهدا باشند.

همچنین در ادامه برنامه ها، نشست مشترک مدیران کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان به همراه معاونین و روسای ستادی دو دستگاه در محل سالن کنفرانس دهکده ورزشی المپیک شهرستان زاهدان برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی در پایان نشست مشترک دو دستگاه به خبرنگار صدا و سیما گفت: سلام گرم مردم استان خراسان جنوبی را به مردم مهمان نواز و خونگرم استان سیستان و بلوچستان ابلاغ می کنم و تلاش خواهیم کرد در چارچوب توسعه دیپلماسی عمومی در ورزش، افق های روشنی از همکاری‌های مشترک دو جانبه با توجه به ظرفیت های بخشی و فرابخشی را رقم بزنیم.

حسن عزیزی در ادامه خاطر نشان کرد: برگزاری جلسات تخصصی با هیئت‌های ورزشی و سازمان های مردم‌ نهاد فعال جوانان و بازدید از زیرساخت های حوزه ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان از دیگر برنامه های این سفر خواهد بود.

 وی در پایان تاکید کرد: تفاهم‌نامه همکاری و تعامل دو ساله با پیوست های اجرایی فی‌مابین ادارات کل ورزش و جوانان دو استان منعقد خواهد شد که طبق جدول زمان بندی عملیاتی می‌شود.

 مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان نیز در پایان این نشست مشترک اظهار داشت: با توجه به فرهنگ و اقلیم های مشترک دو استان، برای اولین بار دعوت کردیم از مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی تا با تعامل و همکاری فی مابین از ظرفیت های حوزه ورزش و جوانان دو استان استفاده بهینه صورت گیرد.

 ادهم کرد همچنین عنوان کرد: خراسان جنوبی در سطح کشور در رشته های همچون تیراندازی قهرمان المپیکی دارد و سیستان و بلوچستان در رشته های رزمی همچون بوکس ورزشکار المپیکی دارا می باشد و این ظرفیت ها باعث تبادل فکری، تجربیات و دانش روز هر رشته خواهد شد.

 وی در خصوص استفاده بهینه از ظرفیت های سازمان های مردم نهاد جوانان دو استان نیز بیان کرد: اشتراک گذاری عملکرد و فعالیت های سمن های سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی در حوزه های مختلف کمک بسزایی در پیشرفت حوزه سمن ها خواهد داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز