معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی بیان کرد:

بنا به اعلام وزارت تعاون خراسان جنوبی از استان های برتر طرح مشاغل خانگی

۱۴۰۰/۰۶/۱۸ - ۱۳:۴۶:۴۸
کد خبر: ۱۲۳۱۲۷۳
بنا به اعلام وزارت تعاون خراسان جنوبی از استان های برتر طرح مشاغل خانگی
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گفت: بر اساس اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، خراسان جنوبی در طرح مشاغل خانگی جزو استان های برتر معرفی گردید.

به گزارش برنا خراسان جنوبی؛ مشیر الحق عابدی با بیان این مطلب در کارگروه اقتصادی،اشتغال و سرمایه گذاری استان خاطرنشان کرد: برای طرح های مشمول دریافت تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری ۳۷۱ میلیارد تومان بر ضمه استان بوده که با پرداخت ۴۱۱ میلیارد تومان، به میزان ۱۱۰ درصد محقق گردیده است.
وی تصریح نمود: میزان اشتغال سال ۱۴۰۰ بر اساس آمار اعلام شده و با توجه به رویه اعلامی سال گذشته، بعد از اطمینان از صحت و سقم اشتغال ایجاد شده و اطلاعات شاغلین درسامانه رصد، ثبت می شود.
معاون استاندار متذکر شد: بنا به تأکیدات شخص استاندار در خصوص نظارت بر نحوه تحقق اشتغالزایی دستگاه های اجرایی مقرر گردید فرمانداران به عنوان نماینده عالی دولت بر انجام و صحت و سقم موارد اعلام شده توسط دستگاه‌های اجرایی نظارت کنند.
عابدی ادامه داد: اگر اعتباری در ارتباط با تسهیلات روستایی و عشایری در سال جاری اعلام شود بنا به درخواست مدیران دستگاه های پیشران اقتصادی به طرح های نیمه تمام
اختصاص می یابد ، یعنی ابتدا طرح ها به اتمام برسند بعد پروژه‌ها و طرح های جدید برقرار خواهد شد.
وی افزود: کمیته فرصت ها و پتانسیل ها، از کمیته های فعال در ستاد توسعه خاوران است که باید همچون گذشته نسبت به نگهداشت حالت آنلاین و در اصطلاح به روز طرح ها و پروژه ها اقدام نماید، یعنی با صدور مجوز بی نام، باید در خصوص موارد زیر ساختی رصد های ویژه صورت پذیرد.
به گفته وی؛ اطلاع رسانی ۱۰۲ طرح که به صورت کتابچه آماده شده باید توسط  کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد صورت پذیرد.
معاون استاندار گفت: جهت تکمیل ۲۳ پروژه اقتصاد مقاومتی ۱۴۰ میلیارد تومان اعتبار لازم است و مقرر شده دستگاه های موفق و غیر موفق در این زمینه در شورای برنامه ریزی اعلام شوند.
عابدی تأکید کرد: مدیران اول به جذب اعتبار و سپس اجرایی شدن پروژه ها بیندیشند.
وی با تعیین یک فرصت ده روزه، ادامه داد: دستگاه های اجرایی که دارای لایه های اطلاعاتی  جایز هستند، اطلاعات خود را ارائه نمایند تا جهت درج در اطلس سرمایه گذاری در اسرع وقت در اختیار اداره کل امور اقتصادی و دارایی قرار گیرد.
به گفته وی؛ ثبت نام بنگاه های به شدت آسیب دیده از کرونا جهت پرداخت تسهیلات تا پایان شهریور ماه و پرداخت آن تا پایان آبان ماه می باشد لذا لازم است اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی در این خصوص اطلاع رسانی نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز