نماینده شهرستان بیرجند درمان خوسف در مجلس شورای اسلامی؛

لزوم توجه بیشتر دولت سیزدهم به مرز خراسان جنوبی

۱۴۰۰/۰۶/۱۹ - ۰۹:۰۹:۴۳
کد خبر: ۱۲۳۱۴۲۷
لزوم توجه بیشتر دولت سیزدهم به مرز خراسان جنوبی
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس:مرز های خراسان جنوبی در دولت جدید توجه بیشتری می طلبد.

به گزارش برنا خراسان جنوبی، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: خراسان جنوبی به سبب مرز مشترک با کشور افغانستان می طلبد دولت به لحاظ اختصاص بودجه و ایجاد زیرساخت های مرزی توجه ویژه ای به این استان داشته باشد.

خسروی با اشاره به مشکلات استان در زمینه راه و بسترهای حمل و نقل افزود: یکی از مهمترین طرح‌های زیربنایی که پس از سال‌ها انتظار در خراسان جنوبی عملیاتی شد، پروژه احداث راه‌آهن بیرجند-یونسی گناباد است که تاکنون عملیات زیرسازی آن ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و می طلبد موضوع تامین اعتبار این پروژه برای شتاب‌بخشی به روند اجرای کار مورد توجه ویژه دولت قرار گیرد.

وی با بیان اینکه جاده بیرجند-قاین یکی از پرحادثه‌ ترین محورهای مواصلاتی خراسان‌جنوبی است، گفت: حدود ۱۰ سال از زمان آغاز عملیات اجرایی دوبانده سازی این جاده می‌گذرد اما هنوز این عملیات به پایان نرسیده است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی افزود: مطالعات جاده بیرجند-گزیک و درمیان، اختصاص ردیف بودجه ملی به طرح فاضلاب شهرستان شهرستان خوسف، راه اندازی صنایع تکمیلی و توجه بیشتر به سرمایه گذاری دولتی در این استان با رئیس جمهور و هیات وزیران مطرح خواهد شد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز