رئیس اداره امور فناوری های مکانیزاسیون کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان:

جذب ۶۴۴ دستگاه ماشین‌آلات کشاورزی در استان مرکزی

۱۴۰۰/۰۶/۲۰ - ۰۹:۲۴:۴۹
کد خبر: ۱۲۳۱۷۴۴
جذب ۶۴۴ دستگاه  ماشین‌آلات کشاورزی در استان مرکزی
رئیس اداره امور فناوری های مکانیزاسیون کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی گفت: ۶۴۴ دستگاه انواع تجهیزات تخصصی موتوری و ماشین‌آلات کشاورزی امسال در این استان جذب شد.

به گزارش برنا از اراک ، محمد بابایی  افزود: ۳۸۴ دستگاه تراکتور و کمباین و ۲۶۰ دستگاه انواع دنباله‌بند از جمله تجهیزات موتوری تخصصی هستند که امسال به ناوگان ماشین‌آلات کشاورزی استان مرکزی پیوسته‌اند.

وی ادامه داد: یک‌هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال منابع مالی امسال برای خرید ۳۸۱ دستگاه تراکتور، ۲۰ دستگاه کمباین و ادوات دنباله‌بند و افزایش ضریب مکانیزاسیون بخش کشاورزی استان مرکزی به این استان اختصاص یافته‌ است.

رئیس اداره امور فناوری‌های مکانیزاسیون کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی خاطرنشان کرد: یک‌هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال متقاضی خرید ادوات و ماشین آلات کشاورزی از سوی سازمان جهاد کشاورزی استان به بانک کشاورزی معرفی شد.

وی، ضریب مکانیزاسیون بخش کشاورزی استان مرکزی را در ابتدای امسال یک و ۸۶ صدم اسب بخار در هکتار عنوان کرد و گفت: یک دهم اسب بخار در هکتار با جذب این میزان ماشین ‌لات و ادوات تخصصی در سال جاری تاکنون به ضریب مکانیزاسیون بخش کشاورزی  افزوده شده‌ است.

رئیس اداره امور فناوری‌های مکانیزاسیون کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی اظهار داشت: درخواست یک‌هزار میلیارد ریال منابع مالی برای جذب ۵۰۰ دستگاه کمباین و تراکتور به بخش کشاورزی استان برای نیمه دوم امسال از سوی این سازمان به وزارت جهاد کشاورزی ارایه شده‌ است.

بابایی افزود: جذب و توزیع  ادوات کشاورزی حفاظتی و نوین از جمله پهبادهای سم‌پاش در بخش کشاورزی استان مرکزی از جمله  اولویت‌های این سازمان در سال جاری است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز