آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان خراسان جنوبی تا ۲۳ شهریور ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۱۴:۰۹:۰۹
کد خبر: ۱۲۳۳۴۹۹
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان خراسان جنوبی تا ۲۳ شهریور ۱۴۰۰
در شبانه روز گذشته ۲۴۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان شناسایی شد.

به گزارش برنا خراسان جنوبی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: دیروز ۳۰۵ آزمایش تشخیص کرونا در استان انجام شد که در مجموع ۱۰۳ بیمار جدید شامل ۲۸ بستری و ۷۵ مورد سرپایی، شناسایی شدند.

دکتر مهدی زاده افزود: از این تعداد ۴۳ مورد از بیرجند، خوسف و نهبندان هر کدام ۶ مورد، ۲ مورد از درمیان، زیرکوه ۱۱ مورد، ۴ مورد از سرایان، ۷ مورد از سربیشه، ۱۳ مورد از طبس، ۳ مورد از فردوس، ۸ مورد جدید از قاینات شناسایی شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: همچنین از ۶۸۶ تست سریع کرونا ۱۴۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان شناسایی شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: در حال حاضر ۲۸۵ بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های خراسان جنوبی بستری هستند که ۱۵۸ نفر کرونا مثبتند.

مهدی زاده گفت: از این تعداد ۲۹ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که حال ۱۱ نفر نامساعد است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: ۳ مورد فوت جدید در شبانه روز گذشته در خراسان جنوبی ثبت شد و فوتی‌های ناشی از این بیماری به هزار و ۱۰۸ نفر رسید.

وی افزود: در شبانه روز گذشته ۷۳ بیمار با علائم تنفسی در بیمارستان‌های استان پذیرش شدند که در همین مدت ۶۳ بیمار شامل ۳۵ بیمار کرونا مثبت با حال عمومی خوب از بیمارستان‌ها ترخیص شدند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: تاکنون ۲۹ هزار و ۱۸۱ بیمار مبتلا به کرونا بهبود یافته و یا در قرنطینه خانگی بسر می‌برند.

به گفته وی تا روز گذشته ۸۳ هزار و ۲۴ تست مولکولی کرونا در استان انجام شد که ۳۰ هزار و ۴۴۷ بیمار جدید مبتلا به کرونا شناسایی شد.

مهدی زاده افزود: همچنین در ادامه عملیات واکسیناسیون کرونا در استان تا امروز ۲۵۱ هزار و ۲۸۵ نفر واکسن نوبت اول و ۱۵۰ هزار ۵۹۱ نفر واکسن نوبت دوم را دریافت کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز