معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی:

تامین کالاهای ضروری مردم از وظایف کارگروه تنظیم بازار است

۱۴۰۰/۰۶/۲۶ - ۱۸:۰۴:۳۴
کد خبر: ۱۲۳۴۶۷۵
تامین کالاهای ضروری مردم از وظایف کارگروه تنظیم بازار است
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی گفت: کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم در استان به میزان لازم تامین شده و با اجرایی کردن طرح ارتقای معیشت مردم نیمه دوم سال نگرانی در تامین کالاهای اساسی وجود ندارد.

به گزارش برنا از اراک ، سعید فرخیافزود: تامین کالاهای ضروری مردم از وظایف کارگروه تنظیم بازار است و این مهم در نشست مربوطه استان پیگیری شده است.

وی اظهار داشت: تدابیر لازم در تامین اقلام پرمصرف در سبد خانوارهای استان اندیشیده شده و بسیاری از این اقلام بدون ذخیره طولانی مدت در فرایندی حساب شده به مناطق مختلف آستان وارد شده و در شبکه توزیع قرار می‌گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی گفت: تامین نهادهای دامی برای مرغداری‌ها استان با معضلاتی همراه بود که در این راستا نیز تدابیر خاصی پیش‌بینی شده و به زودی نتایج آن برای بهره‌برداران حوزه کشاورزی مشهود خواهد بود.

فرخی افزود: اداره کل غله استان در برنامه‌ای هدفمند حجم ذخیره کالاهای اساسی را برای تامین مایحتاج مردم پیش بینیکرده و این مهم در هماهنمگی با سایر بخش‌های مرتبط در دست انجام است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی گفت: ایجاد و توسعه مراکز تجمیع و یکپارچه سازی محصولات کشاورزی در قطب‌های عمده تولید به‌منظور کوتاه کردن دست واسطه‌ها و کاهش قیمت‌ها توسط جهاد کشاورزی استان از نیازهای جدی است.

 فرخی افزود: برای تامین کالاهای اساسی بازارهای عرضه میوه و تره بار از سوی شهرداری‌ها با استفاده از منابع داخلی و امکانات شهرداری‌ها و درصورت نیاز بهره گیری از منابع و ظرفیت‌های بخش تعاونی و خصوصی با رویکرد محله‌محوری  باید اقدامات لازم در اسرع وقت عملیاتی شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز