آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان خراسان جنوبی تا ۲۷ شهریور ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۶/۲۷ - ۱۷:۴۹:۵۵
کد خبر: ۱۲۳۵۱۶۶
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان خراسان جنوبی تا ۲۷ شهریور ۱۴۰۰
۱۰۵بیمار جدید کرونا در شبانه روز گذشته در خراسان جنوبی شناسایی شدند.

به گزارش برنا خراسان جنوبی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: دیروز ۲۰۳آزمایش تشخیص کرونا در استان انجام شد که در مجموع ۶۴بیمار جدید شامل ۲۰بستری و ۴۴مورد سرپایی، شناسایی شدند.

دکتر مهدی زاده افزود: از این تعداد ۳۲مورد از بیرجند، فردوس ۱مورد، زیرکوه ۲مورد، سربیشه ۵مورد، طبس ۹مورد، قاین ۸مورد، خوسف ۳مورد و نهبندان ۴مورد جدید شناسایی شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: همچنین از ۱۷۶تست سریع کرونا ۴۱بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان شناسایی شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: در حال حاضر ۲۲۰بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های خراسان جنوبی بستری هستند که ۱۲۲نفر کرونا مثبتند.

مهدی زاده گفت: از این تعداد ۲۹نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که حال ۱۰نفر نامساعد است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: ۳مورد فوت جدید در شبانه روز گذشته در خراسان جنوبی ثبت شد و فوتی‌های ناشی از این بیماری به هزار و ۱۱۷نفر رسید.

وی افزود: در شبانه روز گذشته ۴۸بیمار با علائم تنفسی در بیمارستان‌های استان پذیرش شدند که در همین مدت ۸۹بیمار شامل ۵۱ بیمار کرونا مثبت با حال عمومی خوب از بیمارستان‌ها ترخیص شدند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: تا کنون ۲۹هزار و ۵۳۱بیمار مبتلا به کرونا بهبود یافته و یا در قرنطینه خانگی بسر می‌برند.

به گفته وی تا روز گذشته ۸۴هزار و ۷۰تست مولکولی کرونا در استان انجام شد که ۳۰هزار و ۷۷۰بیمار جدید مبتلا به کرونا شناسایی شد.

مهدی زاده افزود: همچنین در ادامه عملیات واکسیناسیون کرونا در استان تا امروز ۲۷۲هزار و ۶۷۳نفر واکسن نوبت اول و ۱۵۷هزار ۳۰۸ نفر واکسن نوبت دوم را دریافت کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز