موافقت وزارت بهداشت با تجهیز بیمارستان‌های استان

۱۴۰۰/۰۶/۲۸ - ۰۹:۳۴:۰۶
کد خبر: ۱۲۳۵۳۰۶
موافقت وزارت بهداشت با تجهیز بیمارستان‌های استان
معاون درمان وزیر بهداشت با تجهیز بیمارستان‌های خراسان جنوبی موافقت کرد.

به گزارش برنا خراسان جنوبی،  رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در دیدار با جان بابایی معاون درمان وزیر بهداشت موافقت تامین تجهیزات پزشکی شامل یک دستگاه سونوگرافی و یک دستگاه اکوکاردیوگرافی برای راه اندازی مجتمع درمانی امام رضا (ع) وابسته به خادمیاران آستان قدس رضوی در شمال شهر بیرجند را دریافت کرد.

دهقانی همچنین از اخذ موافقت احداث بیمارستان محلی برای شهر مود خبر داد و گفت: اخذ موافقت با تامین اعتبار دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان‌های شهداء قائن و امام علی سرایان ، تامین اعتبار تکمیل بخش ایزوله بیمارستان شهداء قائن، تامین اعتباربرای‌ای سی یو بیمارستان طبس نیز از دیگر مصوبات این دیدار بود.
وی از موافقت با مساعده یک میلیارد تومانی به بیمارستان زیرکوه خبر داد و افزود: با تامین اعتبار یک دستگاه اکوکاردیوگرافی به بیمارستان ولیعصر و یک دستگاه سونوگرافی به بیمارستان حضرت رسول فردوس نیز موافقت و قرار شد از طریق هیات امنا به دانشگاه تحویل داده شود.
دهقانی به تامین اعتبار طرح پیشنهادی پایش از راه دور مادران باردار به میزان ۵ میلیارد ریال اشاره کرد و گفت: اخذ موافقت تامین تجهیزات بیمارستان جدید بشرویه و اورژانس نهبندان جهت راه اندازی و بهره بردا‌ی نیز از دیگر دستاورد‌های این سفر بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز