مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی بیان کرد؛

افزایش ۳۰ درصدی پست‌های مدیریتی زنان در خراسان جنوبی

۱۴۰۰/۰۶/۲۸ - ۱۰:۱۴:۵۰
کد خبر: ۱۲۳۵۳۳۴
افزایش ۳۰ درصدی پست‌های مدیریتی زنان در خراسان جنوبی
حدود ۲۷۰ نفر از مدیران پایه در دستگاه اجرایی خراسان جنوبی از جامعه زنان منصوب شده‌اند.

به گزارش برنا خراسان جنوبی،  مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی گفت: حدود ۲۷۰ نفر از مدیران پایه در دستگاه اجرایی استان از جامعه زنان منصوب شده‌اند که منجر به افزایش ۳۰ درصدی پست‌های مدیریتی زنان در این استان شده است.

نخعی افزود: یکی از تلاش‌های دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی، افزایش مشارکت اجتماعی و سیاسی بانوان استان بوده است.

وی گفت: علاوه بر انتصاب حدود ۲۷۰ مدیر زن پایه در سطح دستگاه‌های اجرایی تا شهریور امسال تعداد ۱۴ مدیر میانی در سطح مدیرکل و معاون، ۱۶ مدیر میانی و پایه در زیرمجموعه‌های وزارت کشور در استان، ۵۳ دهیار زن ، حدود ۳۹ عضو شورای اسلامی روستا و هشت عضو شورای شهر از بانوان هستند.

مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی گفت: همچنین در راستای افزایش مشارکت اجتماعی و سیاسی بانوان، اقداماتی از سوی این دفتر انجام شده که اجرای یک طرح ملی و یک طرح استانی با هدف آموزش مهارت‌های مدیریتی و افزایش ۳۰ درصدی پست‌های مدیریتی زنان در استان از جمله این اقدامات است.

نخعی گفت: در این طرح‌ها ۲۴۰ نفر از زنان شاغل دستگاه‌های اجرایی ، بانوان کارآفرین و عضو شورای شهر، آموزش‌های لازم در حوزه مهارت‌های مدیریتی را در قالب ۱۳ هزار ۷۶۰ نفر ساعت دریافت کرده‌اند.

وی شناسایی بانوان توانمند و مستعد مدیریت شاغل در دستگاه‌های اجرایی ، آموزش مهارت‌های مدیریتی به جامعه هدف، پیگیری و رصد مستمر افزایش نرخ مدیران زن در استان و رایزنی با مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی برای استفاده از توان مدیریتی بانوان را از دیگر اقدامات برای افزایش مشارکت سیاسی اجتماعی زنان برشمرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز