استاندار خراسان جنوبی بیان کرد:

زیرساخت های ارتباطی و مخابراتی صنعتی در خدمت توسعه

۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۰:۳۳:۴۹
کد خبر: ۱۲۳۸۶۶۳
زیرساخت های ارتباطی و مخابراتی صنعتی در خدمت توسعه
استاندار خراسان‌جنوبی گفت: از زیرساخت های ارتباطی و مخابراتی، به عنوان صنعتی در خدمت توسعه یاد می شود.

به گزارش برنا از خراسان جنوبی؛ ملانوری با بیان این مطلب در مراسم بهره‌برداری از پروژه های اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت مخابرات استان خاطر نشان کرد: در گذشته چنانچه شبکه مخابراتی در محلی ایجاد می شد، صرفاً برای ارائه یک خدمت بود.
وی ادامه داد: امروز اما از شبکه های مخابراتی و ارتباطی به عنوان صنعتی یاد می شود که اشتغال ایجاد می کند و اقتصاد را توسعه می دهد.
استاندار با اشاره به امکاناتی که درپی توسعه شبکه های مخابراتی ایجاد می شود، تأکید کرد: زیرساخت های ارتباطات و فناوری اطلاعات در هر جایی اجرا می شوند ، باید تغییر ایجاد کند و از این زیرساخت برای اشتغالزایی و توسعه استفاده شود.
ملانوری متذکر شد: امروزه بسیاری از مشاغل در قالب استارتاپ ها، وابسته به شبکه های مخابراتی و اینترنتی ایجاد شده اند و با سختی کار کمتر و درآمد بیشتر مشغول فعالیت می باشند.
وی به بخش هایی از خدمات ارائه شده در مناطق مختلف اشاره کرد و گفت: امروزه در گوشه گوشه کشور، در هر روستا، منطقه عشایری و حتی دور افتاده ترین مناطق، شبکه های آب، برق، مخابرات و گاز و نیز خدمات آموزشی و بهداشتی ایجاد شده که در مقایسه با اوایل انقلاب اصلاً قابل قیاس نیست.
به گفته وی؛ این که خدمات دهی رشد پرشتابی گرفته از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی، تلاش دستگاه های اجرایی و مطالبه مردم است.
شایان ذکر است‌‌؛ در پایان این مراسم جمعی از ایثارگران شرکت مخابرات و اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تجلیل شدند.

با حضور استاندار خراسان‌جنوبی، جمعی از ایثارگران شرکت مخابرات و اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تجلیل شدند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز