مدیر عامل شرکت شهرک‌های استان:

واگذاری ۲۵۳ هکتار زمین در شهرک‌های صنعتی استان مرکزی هدفگذاری شده است

۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۰:۰۱:۳۳
کد خبر: ۱۲۴۱۱۰۵
واگذاری ۲۵۳ هکتار زمین در شهرک‌های صنعتی استان مرکزی هدفگذاری شده است
مدیر عامل شرکت شهرک‌های استان مرکزی گفت: ۲۰۸ هکتار زمین با هدف توسعه متوازن واحدهای تولیدی امسال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی نقاط مختلف این استان به متقاضیان واگذار شد.

به گزارش برنا از اراک ، طیب میرزایی، افزود: واگذاری ۲۵۳ هکتار زمین به متقاضیان امسال در شهرک‌های صنعتی استان مرکزی هدفگذاری شده که تا کنون ۲۰۸ هکتار معادل بیش از ۸۰ درصد واگذار شده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بیشتر زمین‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان مرکزی در ۲ ماه آخر سال به متقاضیان واگذار می‌شود، پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که تا پایان امسال مجموع واگذاری‌ها از ۲۵۳ هکتار تجاوز کند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی اظهار داشت: تاکنون ۲ هزار و ۹۹ واحد تولیدی در ۳۳ شهرک و ناحیه صنعتی استان مرکزی به بهره‌برداری رسیده و ۳۷ هزار و ۶۰۱ نفر در این واحدهای صنعتی اشتغال دارند.

میرزایی بیان کرد: با توجه به اینکه استان مرکزی با کمبود اراضی صنعتی مواجه است از دستگاه‌های خدمات‌رسان به خصوص شرکت آب منطقه‌ای و توزیع برق استان انتظار می‌رود نسبت به تامین آب و برق برخی از نواحی صنعتی اقدام کنند تا بتوان اراضی را در اختیار سرمایه‌گذاران قرار دهد.

وی اظهار داشت: شمار قابل توجهی از واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان مرکزی به دلایل مختلف تعطیل یا نیمه تعطیل شدند که با پیگیری‌های انجام شده امسال ۳۵ واحد صنعتی به چرخه تولید بازگشتند. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز