آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان خراسان جنوبی تا ۱۱ مهر ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۳:۵۶:۱۴
کد خبر: ۱۲۴۱۸۶۸
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان خراسان جنوبی تا ۱۱ مهر ۱۴۰۰
حال ۶بیمار کرونایی در بیمارستان‌های خراسان جنوبی، نامساعد است.

به گزارش برنا خراسان جنوبی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: روز گذشته ۹۸آزمایش تشخیص کرونا در استان انجام شد که مجموعا ۲۶بیمار جدید شامل ۱۰بستری و ۱۶مورد سرپایی، شناسایی شدند.

دکتر مهدی زاده افزود: از این تعداد ۱۸مورد از بیرجند، ۳مورد از زیرکوه، ۳مورد از طبس، ۱مورد از قائنات، ۱مورد از درمیان بودند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت:  همچنین از ۳۹۳تست سریع کرونا ۶۲بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان شناسایی شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: در حال حاضر ۱۵۵بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستانهای خراسان جنوبی بستری هستند که ۶۷نفر کرونا مثبتند.

مهدی زاده گفت: از این تعداد ۱۵نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که حال ۶نفر نامساعد است.

وی افزود: در شبانه روز گذشته ۴۴بیمار با علائم تنفسی در بیمارستانهای استان پذیرش شدند که در همین مدت ۳۸بیمار شامل ۱۷بیمار کرونا مثبت با حال عمومی خوب از بیمارستانها ترخیص شدند.

مهدی زاده گفت: یک مورد فوت جدید در شبانه روز گذشته در خراسان جنوبی ثبت شد و فوتی‌های ناشی از این بیماری به هزار و ۱۵۰نفر رسید.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: تاکنون ۳۰هزار و ۳۶۱بیمار مبتلا به کرونا بهبود یافته و یا در قرنطینه خانگی بسر می‌برند.

به گفته وی تا روز گذشته ۸۶هزار و ۹۹۲تست مولکولی کرونا در استان انجام شد که ۳۱هزار و ۵۷۸بیمار جدید مبتلا به کرونا شناسایی شد.

مهدی زاده افزود: همچنین در ادامه عملیات واکسیناسیون کرونا در استان تا امروز ۳۹۱هزار و ۴۴۹نفر واکسن نوبت اول و ۱۹۰هزار و ۹۰۷نفر واکسن نوبت دوم را دریافت کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز