آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان خراسان جنوبی تا ۱۲ مهر ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۳:۵۳:۱۳
کد خبر: ۱۲۴۲۴۱۰
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان خراسان جنوبی تا ۱۲ مهر ۱۴۰۰
۳ فقره فوت جدید در شبانه روز گذشته در خراسان جنوبی ثبت شد و فوتی‌های ناشی از این بیماری به هزار و ۱۵۳ نفر رسید.

به گزارش برنا خراسان جنوبی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: روز گذشته ۱۶۲ آزمایش، تشخیص کرونا در استان انجام شد که در مجموع ۵۸ بیمار جدید شامل ۱۲ بستری و ۴۶ مورد سرپایی شناسایی شدند.

دکتر مهدی زاده افزود: از این تعداد از بیرجند ۳۱ مورد، سربیشه ۶ مورد، فردوس ۳ مورد، قاین ۱۴ مورد و نهبندان ۴ مورد جدید شناسایی شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: همچنین از ۴۷۲ تست سریع کرونا ۱۳۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان شناسایی شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: در حال حاضر ۱۵۴ بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های خراسان جنوبی بستری هستند که ۶۹ نفر کرونا مثبتند.

مهدی زاده گفت: از این تعداد ۱۶ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که حال ۶نفر نامساعد است.

وی افزود: در شبانه روز گذشته ۴۴بیمار با علائم تنفسی در بیمارستان‌های استان پذیرش شدند که در همین مدت ۴۲ بیمار شامل ۱۹ بیمار کرونا مثبت با حال عمومی خوب از بیمارستان‌ها ترخیص شدند.

مهدی زاده گفت: ۳ مورد فوت جدید در شبانه روز گذشته در خراسان جنوبی ثبت شد و فوتی‌های ناشی از این بیماری به هزار و ۱۵۳ نفر رسید.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: تاکنون ۳۰هزار و ۴۱۴ بیمار مبتلا به کرونا بهبود یافته و یا در قرنطینه خانگی بسر می‌برند.

به گفته وی تا روز گذشته ۸۷ هزار و ۱۵۴ تست مولکولی کرونا در استان انجام شد که ۳۱هزار و ۶۳۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا شناسایی شد.

مهدی زاده افزود: همچنین در ادامه عملیات واکسیناسیون کرونا در استان تا امروز ۳۹۹ هزار و ۹۲۲ نفر واکسن نوبت اول و ۱۹۲ هزار و ۴۹۱ نفر واکسن نوبت دوم را دریافت کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز