آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان خراسان جنوبی تا ۱۴ مهر ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۷/۱۴ - ۱۴:۰۸:۰۷
کد خبر: ۱۲۴۳۱۱۷
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان خراسان جنوبی تا ۱۴ مهر ۱۴۰۰
حال ۸ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های خراسان جنوبی، نامساعد است.

به گزارش برنا خراسان جنوبی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: روز گذشته ۲۱۸ آزمایش حال ۸ بیمار کرونایی در خراسان جنوبی، نامساعدتشخیص کرونا در استان انجام شد که مجموعا ۶۸ بیمار جدید شامل ۱۲ بستری و ۵۶ مورد سرپایی، شناسایی شدند.

دکتر مهدی زاده افزود: از این تعداد ۱۸مورد از بیرجند، ۳ مورد از بشرویه، ۳ مورد از سربیشه، ۳ مورد از فردوس، ۴ مورد از نهبندان، ۲ مورد از طبس، ۱ مورد از خوسف، ۱ مورد از سرایان، ۷ مورد از قائنات، ۱مورد از درمیان بودند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: همچنین از ۹۶ تست سریع کرونا ۳۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان شناسایی شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: در حال حاضر ۱۶۸ بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های خراسان جنوبی بستری هستند که ۷۷ نفر کرونا مثبتند.

مهدی زاده گفت: از این تعداد ۱۷ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که حال ۸ نفر نامساعد است.

وی افزود: در شبانه روز گذشته ۴۳ بیمار با علائم تنفسی در بیمارستان‌های استان پذیرش شدند که در همین مدت ۳۰ بیمار شامل ۱۲ بیمار کرونا مثبت با حال عمومی خوب از بیمارستان‌ها ترخیص شدند.

مهدی زاده گفت: یک مورد فوت جدید در شبانه روز گذشته در خراسان جنوبی ثبت شد و فوتی‌های ناشی از این بیماری به هزار و ۱۵۶ نفر رسید.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: تاکنون ۳۰هزار و ۵۲۹ بیمار مبتلا به کرونا بهبود یافته و یا در قرنطینه خانگی بسر می‌برند.

به گفته وی تا روز گذشته ۸۷ هزار و ۶۰۰ تست مولکولی کرونا در استان انجام شد که ۳۱هزار و ۷۶۲ بیمار جدید مبتلا به کرونا شناسایی شد.

مهدی زاده افزود: همچنین در ادامه عملیات واکسیناسیون کرونا در استان تا امروز ۴۱۳ هزار و ۹۶۶ نفر واکسن نوبت اول و ۱۹۶ هزار و ۲۰۳ نفر واکسن نوبت دوم را دریافت کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز