آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان خراسان جنوبی تا ۲۲ مهر ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۱۵:۱۶:۳۳
کد خبر: ۱۲۴۶۷۰۵
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان خراسان جنوبی تا ۲۲ مهر ۱۴۰۰
با فوت ۲بیمار دیگر در خراسان جنوبی تعداد فوتی‌های ناشی از این بیماری در استان به هزار و ۱۶۹نفر رسید.

به گزارش برنا خراسان جنوبی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: روز گذشته ۲۱۵آزمایش تشخیص کرونا در استان انجام شد که مجموعاً ۶۸بیمار جدید شامل ۱۴بستری و ۵۴مورد سرپایی، شناسایی شدند.

دکتر مهدی زاده افزود: از این تعداد ۲۵مورد از بیرجند، ۱مورد از سربیشه، مورد از فردوس، ۵مورد از نهبندان، ۶مورد از زیرکوه، ۲مورد از درمیان، ۲مورد از طبس، ۲مورد از سرایان، ۲۱مورد از قائنات بودند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: همچنین از ۴۷۸تست سریع کرونا ۹۴بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان شناسایی شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: در حال حاضر ۱۸۱بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستانهای خراسان جنوبی بستری هستند که ۷۵نفر کرونا مثبتند.

مهدی زاده گفت: از این تعداد ۱۶نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که حال ۳نفر نامساعد است.

وی افزود:در شبانه روز گذشته ۴۲بیمار با علائم تنفسی در بیمارستان‌های استان پذیرش شدند که در همین مدت ۳۶بیمار شامل ۲۰بیمار کرونا مثبت با حال عمومی خوب از بیمارستانها ترخیص شدند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: تاکنون ۳۰هزار و ۹۴۸بیمار مبتلا به کرونا بهبود یافته و یا در قرنطینه خانگی بسر می‌برند.

به گفته وی تا روز گذشته ۸۹هزار و ۱۶۷تست مولکولی کرونا در استان انجام شد که ۳۲هزار و ۱۹۲بیمار جدید مبتلا به کرونا شناسایی شد.

مهدی زاده افزود: همچنین در ادامه عملیات واکسیناسیون کرونا در استان تا امروز ۴۵۶هزار و ۶۳۲نفر واکسن نوبت اول و ۲۲۵هزار و ۹۴۷نفر واکسن نوبت دوم را دریافت کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز