معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش:

استان مرکزی در زمره ۱۰ استان برتر واکسیناسیون دانش آموزی کشور قرار دارد

۱۴۰۰/۰۷/۲۴ - ۱۲:۳۹:۳۵
کد خبر: ۱۲۴۷۳۳۷
استان مرکزی در زمره ۱۰ استان برتر  واکسیناسیون دانش آموزی کشور قرار دارد
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: ۷۰ درصد از دانش‌آموزان این استان علیه ویروس کرونا ایمن‌سازی شدند و واکسن دریافت کردند.

به گزارش برنا از اراک، مهدی دمنه  افزود: ۱۱۴ هزار دانش‌آموز در سنین ۱۲ تا ۱۸ سال در استان مرکزی وجود دارد که تاکنون بیش از ۷۰ هزار نفر آنان علیه ویروس کرونا واکسینه شده‌اند.

وی ادامه داد: استان مرکزی با واکسیناسیون این تعداد از دانش آموزان علیه ویروس کرونا در زمره ۱۰ استان برتر کشور قرار دارد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: شهرستان فراهان، شازند، تفرش و آشتیان به ترتیب بیشترین شمار مشمولان واکسینه شده دانش‌آموزی را در این استان به خود اختصاص داده‌اند.

دمنه اظهار داشت: واکسن مورد نیاز برای دانش آموزان استان تامین شده و جامعه هدف مشمول می‌توانند با مراجعه به مراکز واکسیناسیون استان علیه این مووید ۱۹ ایمن‌سازی شوند.

وی، بهره‌گیری از روش‌های انگیزشی برای واکسیناسیون دانش‌آموزان علیه ویروس کرونا را از برنامه‌های این اداره کل برای تکمیل پوشش واکسن در استان عنوان کرد و گفت: با ارسال بخشنامه به مدارس اعلام شد برای پوشش حداکثری واکسیناسیون در استان، کارت واکسن دانش‌آموزان و معلمان در پرونده سلامت آنان قرار گیرد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان مرکزی پوشش حداکثری دانش آموزان و فرهنگیان علیه ویروس کرونا را از برنامه‌های اولویت دار این اداره کل عنوان کرد و افزود: بیش از ۹۰ درصد فرهنگیان این استان علیه بیماری کووید ۱۹ واکسینه شده و واکسیناسیون بقیه این افراد در دستور کار قرار دارد.

دمنه خاطرنشان کرد: واکسیناسیون دانش‌آموزان از جمله راهکارهای حذف حلقه انتقال ویروس کرونا در کشور و استان مرکزی است و می‌طلبد که برای حضوری شدن کلاس‌ها، جبران و جلوگیری از افزایش آسیب‌های آموزشی برای دانش‌آموزان خانواده‌ها نسبت به واکسیناسیون بچه‌های ۱۲ تا ۱۸ سال اقدام کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز