معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی:

ملاک بازگشایی مدارس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا است

۱۴۰۰/۰۷/۲۴ - ۱۴:۱۳:۴۴
کد خبر: ۱۲۴۷۴۴۰
ملاک بازگشایی مدارس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: بازگشایی مدارس و حضور دانش آموزان در فضاهای آموزشی خارج از مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا ممنوع است.

به گزارش برنا از اراک، بهروز اکرمی در نشست ستاد مدیریت کرونا استان مرکزی در سالن غدیر استانداری این استان افزود: ملاک بازگشایی مدارس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا است و بخشنامه‌های استانی ملاک نیست.

وی بیان کرد: آموزش و پروش استان مرکزی برای بازگشایی مدارس نمی‌تواند تصمیم استانی بگیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی ادامه داد: این استان در مدیریت کرونا اقدامات مناسبی داشته و طبق آخرین آمار اعلام شده جزو ۱۰ استان برتر در زمینه رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

اکرمی اظهار داشت: افزایش تعداد بستری‌ها در برخی شهرستان‌های استان مرکزی نگران کننده است و مردم باید همچنان نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی حساس باشند و در تزریق واکسن تعلل نکنند.

وی گفت: ایجاد تشکیک در اثربخشی واکسیناسیون کمک به مردم نیست چرا که تنها راه مقابله با این ویروس منحوس در دنیا، فراگیری واکسیناسیون است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی اضافه کرد: تزریق واکسن در شهرستان‌های کمیجان، محلات و خنداب کمتر از میانگین استان مرکزی است و نیاز است فرمانداران این شهرستان‌ها تلاش ویژه‌ای برای بهبود وضعیت واکسیناسیون داشته باشند.

اکرمی بیان کرد: هیچ‌گونه کمبود واکسنی در استان مرکزی وجود ندارد اما ۱۹ درصد از جمعیت این استان هنوز دُز اول واکسن را دریافت نکرده‌اند و نیاز است پیگیری‌های لازم در این راستا صورت گیرد.

وی گفت: اصناف و رانندگان وسایل نقلیه برون و درون شهری که اقدام به تزریق واکسن نکرده باشند، از اول آذرماه اجازه فعالیت ندارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی افزود: در بحث مبتلایان به ویروس کرونا در بحث روانی این بیماری کمتر کار شده که نیاز است به این مهم توجه جدی شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز