سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان خبرداد:

استخر الغدیر اراک پلمپ شد

۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۴:۲۶:۱۰
کد خبر: ۱۲۴۷۹۷۸
استخر الغدیر اراک پلمپ شد
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اراک گفت: استخر الغدیر اراک به‌دلیل رعایت نکردن شیوه‌نامه‌های بهداشتی در ایام کرونا روز یکشنبه با حکم قضایی پلمپ شد.

به گزارش برنا از اراک، شهریار حسینی افزود: بر اساس مصوبه ستاد کرونا مقرر شده بود تمامی استخرها با ۳۰ درصد ظرفیت و با رعایت شیوه‌نامه های بازگشایی شوند که متاسفانه  مسئولان این مجموعه ورزشی، تذکر ماموران بهداشتی  در این راستا را رعایت نکردند.
وی تاکید کرد: با توجه به اینکه استخر الغدیر ۲ سال اخیر هیچ‌گونه فعالیتی نداشته از این رو پیش از فعالیت مجدد باید مجوز و صلاحیت بهداشتی را به لحاظ تمدید کارت بهداشت کارکنان و همچنین بهداشت محیط فیزیکی و آب استخر مدنظر قرار می‌داد که این مهم رعایت نشده بود.  
سرپرست مرکز بهداشت شهرستان اراک اظهار داشت: روز گذشته ماموران مرکز بهداشت اراک در خصوص بازگشایی این استخر تذکرهایی را  به مسئولان این مجموعه ورزشی داده بودند و قرار بود ظرف سه روز آتی مجوز و تاییدیه از  مرکز بهداشت اراک گرفته شود اما با این امر مخالفت شد و ازدحام جمعیت در این استخر سرپوشیده و بدون رعایت شیوه‌نامه های بهداشتی  عاملی برای شیوع کرونا شده بود.

 

نظر شما