استاندار مرکزی:

دانشگاه فرهنگیان با کمبود تخت خوابگاهی مواجه است

۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۲:۰۰:۴۵
کد خبر: ۱۲۴۸۳۶۶
دانشگاه فرهنگیان با کمبود تخت خوابگاهی مواجه است
استاندار مرکزی گفت :دانشگاه فرهنگیان این استان با کمبود ۵۳۰ تخت خوابگاهی مواجه است که این نقیصه باید با مشارکت هوشمندانه خیران در اسرع وقت رفع شود.

به گزارش برنا از اراک ،  سید علی آقازاده  در نشست هیات امنای دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی، افزود: ۵۰ میلیارد ریال از سوی یک خیر مدرسه‌ساز برای ساخت خوابگاه دانشجویی این دانشگاه در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع تعهد شده است و می‌طلبد که دانشگاه فرهگیان کشور با تامین مبالغ مالی مناسب برای تکمیل این طرح تا مهرماه سال آینده پای کار بیاید و با راه‌اندازی این مجموعه تخت‌های خوابگاهی تامین شود.
وی ادامه داد: کمبود تخت خوابگاهی برای این مجموعه آموزش عالی باید در سال تحصیلی جاری با همراهی سایر بخش‌ها و با اختصاص فضاهای موجود در استان جبران شود تا این معضل سال آتی با اتمام طرح خوابگاه خیرساز به صورت ریشه‌ای حل شود.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: مقامات این استان برای اختصاص ۱۰۰ هکتار زمین  ایجاد مجمع دانشگاهی فرهنگیان پیگیری زیادی انجام داده‌اند و  تشریفات اداری این زمین در محدوده شهر امیرکبیر در دست انجام است تا بستر مناسب برا آغاز عملیات اجرایی مهیا شود.
آقازاده با یادآوری اجرای عملیات بازسازی نمازخانه دانشگاه فرهنگیان زینب کبری(س) اراک گفت: تعمیر و بازسازی این نمازخانه ۱۰ میلیارد ریال اعتبارد نیاز دارد که استانداری مرکزی آمادگی دارد پنج میلیارد ریال از منابع مالی مذکور را تامین کرده و بقیه از محل اعتبارات خیران و دانشگاه فرهنگیان کشور تامین شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز