آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان خراسان جنوبی تا ۲۶ مهر ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۴:۴۴:۱۹
کد خبر: ۱۲۴۸۵۴۶
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان خراسان جنوبی تا ۲۶ مهر ۱۴۰۰
با فوت ۳ بیمار دیگر در خراسان جنوبی تعدا فوتی‌های ناشی از این بیماری در استان به هزار و ۱۷۹ نفر رسید.

به گزارش برنا خراسان جنوبی، دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان جنوبی گفت: روز گذشته ۱۹۹ آزمایش تشخیص کرونا در استان انجام شد که مجموعا ۵۳ بیمار جدید شامل ۱۴ بستری و ۳۹ مورد سرپایی، شناسایی شدند.

شریف زاده افزود: از این تعداد ۲۸ مورد از بیرجند، ۳ مورد از سربیشه، ۱ مورد از فردوس، ۳ مورد از نهبندان، ۱ مور از درمیان، ۲ مورد از طبس، ۱ مورد از سرایان، ۱۳ مورد از قائنات بودند.

وی گفت: همچنین از ۴۷۷ تست سریع کرونا ۸۸ بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان شناسایی شد.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر ۱۶۷ بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های خراسان جنوبی بستری هستند که ۶۸ نفر کرونا مثبتند.

شریف زاده گفت: از این تعداد ۹ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که حال ۲ نفر نامساعد است.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان جنوبی افزود: در شبانه روز گذشته ۵۸ بیمار با علائم تنفسی در بیمارستان‌های استان پذیرش شدند که در همین مدت ۲۴ بیمار شامل ۲۸ بیمار کرونا مثبت با حال عمومی خوب از بیمارستان‌ها ترخیص شدند.

شریف زاده گفت: تاکنون ۳۱ هزار و ۱۵۵ بیمار مبتلا به کرونا بهبود یافته و یا در قرنطینه خانگی بسر می‌برند.

به گفته وی تا روز گذشته ۸۹ هزار و ۸۶۵ تست مولکولی کرونا در استان انجام شد که ۳۲ هزار و ۴۰۲ بیمار جدید مبتلا به کرونا شناسایی شد.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان جنوبی  افزود: همچنین در ادامه عملیات واکسیناسیون کرونا در استان تا امروز ۴۷۱ هزار و ۲۲۱ نفر واکسن نوبت اول و ۲۴۴ هزار و ۲۲۲ نفر واکسن نوبت دوم را دریافت کردند.

 

 

نظر شما