دکتر سجادی:

توجه ویژه به فدراسیون ورزش همگانی از مهم‌ترین برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان است

۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۱۵:۰۵:۳۴
کد خبر: ۱۲۵۰۱۱۳
توجه ویژه به  فدراسیون ورزش همگانی  از مهم‌ترین برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان است
وزیر ورزش و جوانان گفت: سند تحول ورزش همگانی با توجه به اهمیت رسیدگی به زیرساخت‌ها و تقویت فرهنگ ورزش در جامعه، به زودی اجرایی می‌شود.

به گزارش برنا از اراک ، سید حمید سجادی در حاشیه سفر به شهرستان‌های ساوه و بازدید از روند احداث مجموعه ورزشی فجر به خبرنگاران، گفت: فدراسیون ورزش‌های همگانی ماموریت خطیر توسعه ورزش همگانی را برعهده دارد و توجه ویژه به این فدراسیون از مهم‌ترین برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان است.

وی بیان کرد: معاونت فرهنگی و ورزش همگانی نیز در راستای توسعه فرهنگ ورزش و ایجاد زیرساخت‌ها فعالیت می‌کند و در همین راستا سند تحول ورزش همگانی تهیه شده که به زودی اجرا خواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به ضرورت تحول در حوزه جوانان بیان کرد: با تغییرات در حوزه جوانان و انتصاب معاونت جوانان، برنامه‌ها مورد بررسی قرار گرفت که با توجه به بستر تحول و برنامه‌های این حوزه، آینده درخشانی خواهد داشت و با همکاری کمیسیون‌ و فراکسیون‌های مجلس که با حوزه جوانان ارتباط دارند، اقدامات لازم صورت می‌گیرد.

سجادی افزود: در مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی مطالعات خوبی در حوزه جوانان انجام و تدوین سند تحول در این بخش برنامه‌ریزی شده است. 

به گفته وزیر ورزش و جوانان، جایگاه فعلی معاونت جوانان تقویت و شورای اندیشه‌ورزی در این زمینه تشکیل شده که چالش‌ها و مشکلات را مورد بررسی قرار می‌دهد.

وی ادامه داد: با توجه به سرعت رشد جمعیت در شهرستان‌های ساوه و زرندیه، مطالبات ورزشی در سنین کودکان، نوجوانان و همچنین شرایط اقلیمی این شهرستان، ایجاد اماکن ورزشی سربسته و روباز باید مورد بازنگری قرار گیرد که در جلسات تخصصی برنامه‌ریزی خواهد شد.

سجادی عنوان کرد: پیست دو میدانی تارتان یکی از مطالبات ورزشکاران ساوجی بود که اقدامات لازم برای احداث و تجهیز آن مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وزیر ورزش و جوانان در پایان ابراز امیدواری کرد که با تکمیل کادر مدیریتی وزارت ورزش، حرکتی که در کمتر از ۶۰ روز آغاز شده با برنامه‌ محوری سرعت پیدا کند.

وزیر ورزش و جوانان در جریان سفر ۲ روزه به به استان مرکزی عصر روز جاری ضمن بازدید از اماکن ورزشی شهرستان دلیجان، مجموعه ورزشی خورشید شهرستان خمین و تالار مسابقات ورزشی ۱۰۰۰ نفره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در محلات را بهره‌برداری می‌کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز