وزیر ورزش و جوانان:

چهار هزار پروژه نیمه تمام ورزشی در کشور وجود دارد

۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۱۹:۴۹:۵۱
کد خبر: ۱۲۵۰۱۶۶
چهار هزار پروژه نیمه تمام ورزشی در کشور وجود دارد
 وزیر ورزش و جوانان گفت: حدود چهار هزار پروژه نیمه تمام از دولت‌های گذشته در کشور وجود دارد که تکمیل این طرح‌ها باید از طریق بهره گیری از منابع دولتی، مشارکت بخش خصوصی و همچنین بهره گیری از ظرفیت خیرین تامین کرد.

به گزارش برنا از ارا‌ک ، سید حمید سجادی هزاوه در آیین افتتاح تالار مسابقات ورزشی شهید سپهبد سلیمانی محلات در جمع خبرنگاران استان مرکزی افزود: سرانه ورزشی استاندارد و  تحت نظارت وزارت ورزش وجوانان در کشور هفت دهم متر است که این سرانه با مجموع سایر دستگاه‌هایی که در امر ورزش فعالیت دارند، یک و نیم متر است.

وی اظهار داشت: سرانه ورزشی استان مرکزی ۹۵ سانتی‌متر است که نسبت به میانگین کشوری این سرانه مطلوب است.   وزیر ورزش و جوانان بیان داشت: حدود هفت هزار رویداد ورزشی همزمان با هفته تربیت بدنی و ورزش در کشور اجرا می‌شود که این عدد قابل توجه است.

سجادی هزاوه ادامه داد: در هفته تربیت بدنی و ورزش کشور حدود ۱۸۰پروژه شهری و روستایی در کشور افتتاح می‌شود.

وی عنوان کرد: اکنون  ۱۴ هزار هیات ورزشی فعال، ۵۱ فدراسیون، ۱۰۰ انجمن ورزشی و ۲۲۵ گونه ورزشی در کشور فعال است.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد:  امید است در دوران پسا کرونا مردم مجدد با برنامه‌های ورزشی آشتی کنند و سالن‌های ورزشی مملو از علاقمندان به ورزش شود.

سجادی خاطر نشان کرد: سفرهای استانی مسئولان پر از خیر و برکت است و ایده‌های مطلوبی در جریان سفرها حاصل می‌شود.

وی بیان داشت: دولت باید تسهیلگر امور و انجام فعالیت های حوزه ورزش و جوانان باشد. وزیر ورزش و جوانان استان مرکزی با اشاره به جریان سفر خود به شهرستان های ساوه، دلیجان و محلات گفت: طرح های قابل قبولی در این شهرستانها افتتاح و یا کلنگ زنی شد که بیشتر این طرح ها با مشارکت بخش خصوصی انجام میشود که قابل تقدیر است.

سجادی هزاوه افزود: طرح توسعه این طرحهای ورزشی که با مشارکت بخش خصوصی ساخته میشود در دستور کار ویژه قرار دارد که به طور حتم دولت نیز در این راستا حمایت های لازم را انجام می دهد.

وی گفت: سرانه ورزشی شهرستان ساوه نیم متر و کمتر از سرانه ورزشی سایر شهرستانهای نزدیک به مرکز استان بود که نیاز است اقدامات لازم در راستای افزایش سرانه ورزشی این شهرستان صورت گیرد.  

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز