سید حمید سجادی در جمع خبرنگاران استان مرکزی:

جوان‌باوری از مولفه‌های اساسی گام دوم انقلاب اسلامی است 

۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۲:۳۷:۳۱
کد خبر: ۱۲۵۰۳۳۶
جوان‌باوری از مولفه‌های اساسی گام دوم انقلاب اسلامی است 
وزیر ورزش و جوانان گفت: دولت سیزدهم برای حمایت هدفمند از توسعه امکانات، تزریق منابع مالی و شتاب‌بخشیِ تکمیل طرح‌های ورزشی کشور پای کار است.

به گزارش برنا از اراک ، سید حمید سجادی هزاوه  در حاشیه بازدید از پیست تارتان مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک در جمع خبرنگاران، افزود: جوان‌یاری و جوان‌باوری از مولفه‌های اساسی گام دوم انقلاب اسلامی است و حوزه ورزش کشور با تکیه بر باروری ظرفیت‌های جوانان در پیشبرد ماموریت‌هایش حرکت می‌کند.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: دولت سیزدهم تحقق نهضت بهزیستی از طریق ورزش را با جدیت دنبال می‌کند چرا که با تبدیل ورزش همگانی به سبک زندگی می‌توان علاوه بر نشاط و پویایی در جامعه، هزینه‌های درمانی را کاهش داد و این رویه‌ای است که دنیا به سمت آن رفته است.

وی توضیح داد: وزارت ورزش و جوانان به دنبال آن است که روحیه نشاط، تحرک و حس امید در جامعه را نهادینه کرده و به موتور محرک تولید شادی و عزت تبدیل شود و برای تحقق این مهم نیاز است که با تکمیل فرآیند واکسیناسیون کرونا، مردم ورزش همگانی را در سایه پروتکل‌های بهداشتی در سبد فعالیت‌های روزانه خود بگنجانند.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: کادر درمان کشور ۲۰ ماه اخیر درگیر فشار زیادی بوده و مردم نیز به خاطر قرنطینه‌ و محدودیت‌های ارتباطی نیاز به فضای پرنشاط و جبران کم‌تحرکی و بهبود استرس‌های روانی خود دارند و از این منظر باید ورزش با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به دور از ساده‌انگاری به زندگی مردم برگردد.

سجادی هزاوه، در بخش دیگری از سخنانش گفت: استان مرکزی در زیرساخت‌ها و استعدادهای ورزشی شرایط قابل قبولی دارد اما در برخی از شهرستان‌ها کمبودها و مشکلاتی داریم که برای رفع آنها تلاش می‌کنیم.

وی ادامه داد: هدف از سفرهای استانی بر کسب اطلاعات دقیق و آشنایی با انتظارات و فرصت‌های استانی، گفتمان سازی مشترک با حوزه‌های زیردستی برای تسهیل و تسریع امور است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز