معاون نیروی انسانی دفتر مقام معظم رهبری:

دشمن در پی زدودن علم و دین از دانشگاه‌ها است

۱۴۰۰/۰۸/۰۱ - ۱۳:۳۸:۳۰
کد خبر: ۱۲۵۰۸۴۱
دشمن در پی زدودن علم و دین از دانشگاه‌ها است
معاون نیروی انسانی دفتر مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور گفت: دشمن در دانشگاه‌ها در پی زدودن علم و دین است.

به گزارش برنا خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام و المسلمین میر احمدی در مراسم تکریم و معارفه سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند به به عمل نیمکره مغزی که چند روز گذشته در بیمارستان نیازی شیراز به دست پزشکان و متخصصان ایرانی انجام گرفت اشاره کرد و گفت:با وجود تبلیغات و فضاسازی سوئی که از طرف دشمنان این مرز و بوم برای جلوگیری از نشر علم در کشور انجام شده، اما در دانشگاه ها برای برافراشتن پرچم علم و دانش کار‌های بزرگی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه دشمنان دین و اخلاق دانشجویان و اساتید را در فضای دانشگاه نشانه گرفته اند به سخنان رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: مادامی که دانشگاه پرورشگاه متخصصان مسلمان و متعهد نباشد دانشگاه مطلوب انقلاب نخواهد بود.

معاون نیروی انسانی دفتر مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور گفت: در نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری نمایندگان ما رسالت پیامبران را عمل و حرف دین را میزنند و مسئولان دفاتر نمایندگی رسالت انبیا را انجام و ابلاغ و تربیت و حرف پیامبران را به دیگران برعهده دارند.

در این مراسم از خدمات ۹ ساله‌ی حجت الاسلام سیدحسن سیدی قدردانی و حجت الاسلام جواد اکبری مطلق به سرپرستی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند منصوب شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز