در دهمین جشنواره مالک اشتر رقم خورد؛

کسب عنوان رده برتر توسط پایگاه مقاومت بسیج استانداری خراسان جنوبی

۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۱۳:۳۴:۳۴
کد خبر: ۱۲۵۲۱۸۹
کسب عنوان رده برتر توسط پایگاه مقاومت بسیج استانداری خراسان جنوبی
پایگاه مقاومت بسیج استانداری خراسان جنوبی در ردیف برترین های دهمین جشنواره مالک اشتر مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش برنا خراسان جنوبی؛ پایگاه مقاومت بسیج پیامبراعظم(ص) استانداری در دهمین جشنواره مالک اشتر استان، عنوان رده برتر سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی را از آن خود کرد.
در این جشنواره که با شعار"سپاه قوی در سال ۱۴۰۰" برگزار شد، ۷۵ رده برتر بسیج و سپاه در استان تقدیر شدند.
برترین‌های این جشنواره با ارزیابی های صورت گرفته در دو بخش اصلی بر اساس کارنامه اشراف عملکردی ۱۳۹۹ و بخش فرعی از باب برنامه‌های اقتضایی در زمینه مبارزه با ویروس کرونا و رزمایش کمک‌های مؤمنانه، معرفی شده اند.
در لوح افتخار سازمانی اهدایی به مسئول و بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج پیامبر اعظم(ص) با امضای سرتیپ دوم پاسدار علی قاسمی فرمانده و مسئول اشراف سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی آمده؛ "در راستای تدابیر فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) و بر اساس ارزیابی انجام شده مبتنی بر فرآیند اشراف فرماندهی در وضعیت و عملکرد سال ۹۹ مفتخر به کسب عنوان رده برتر سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در دهمین جشنواره مالک اشتر فرماندهی گردیده اید. بدیهی است که این موفقیت مرهون تلاش و مجاهدت یکایک همکاران عزیز و خدومتان می باشد.اینجانب بر خود لازم می دانم از تلاش ها و مجاهدت های بی وقفه و مخلصانه شما تقدیر و تشکر نمایم. ان شاء الله این افتخار در سال های آتی نیز حفظ گردد".
شایان ذکر است؛ علی فاضلی فرد فرمانده پایگاه مقاومت بسیج پیامبر اعظم(ص) استانداری نیز در این جشنواره به عنوان "مدیر برتر و تأثیرگذار" تقدیر شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز