در برنا بخوانید؛

استاندار جدید مرکزی را بیشتر بشناسیم

۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۱۹:۵۸:۱۵
کد خبر: ۱۲۵۷۸۵۳
استاندار جدید مرکزی را بیشتر بشناسیم
اعضای هیات دولت چهارشنبه گذشته پس از بررسی برنامه‌ها و سوابق اجرایی و مدیریتی استانداران پیشنهادی وزارت کشور، فرزاد مخلص‌الائمه را برای سکانداری استانداری مرکزی برگزیدند.

به گزارش برنا از اراک ،فرزاد مخلص‌الائمه متولد سال ۱۳۵۱ شهرستان اراک است که پیش از این در مسئولیت‌های مختلفی در سازمان بازرسی کشور از جمله معاون برنامه‌ریزی و امور مجلس سازمان بازرسی فعالیت داشته است.

ارتباط موثر و تعامل فراگیر با بخش‌های مختلف از جمله بدنه قوه قضائیه و مجلس شورای اسلامی، اشراف مناسب نسبت به مسائل استان مرکزی، ارتباط با جوانان و چهره‌های علمی، فرهنگی و اقتصادی کشور از ویژگی‌هایی است که در خصوص استاندار جدید استان مرکزی عنوان شده است.

مخلص الائمه دارای مدرک دکتری در رشته مدیریت و آینده پژوهی است و تالیفات گوناگونی در باب اقتصاد صنعتی و حوزه انرژی در کارنامه خود دارد.

آینده نفت و تأثیر آن بر امنیت اقتصادی جمهوری اسلامی ایران، پیامدهای اقتصادی نقطه اوج نفت، جایگاه عملیات روانی در فرآیند تحریم نفتی جمهوری اسلامی ایران، نسبت آرمان گرایی و واقع گرایی در آینده پژوهی اسلامی تنها بخشی از تالیفات مخلص الائمه در حوزه اقتصاد صنعتی و انرژی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز