امام جمعه ساوه:

نباید ثروت و سرمایه‌های ملی را به دست افراد فاقد صلاحیت سپرد

۱۴۰۰/۰۸/۲۱ - ۱۵:۲۱:۵۰
کد خبر: ۱۲۶۰۰۳۳
نباید ثروت و سرمایه‌های ملی را به دست افراد فاقد صلاحیت سپرد
امام جمعه ساوه گفت: رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم در گرو تدابیر عقلانی و برنامه‌ریزی راهبردی است که در این زمینه باید مدیران ارشد و کارگزاران نظام جمهوری اسلامی با شهامت و شجاعت، کارهای بزرگ را اجرایی کنند.

به گزارش برنا از اراک،  حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه‌های نماز جمعه ساوه در مصلی امام علی (ع)، اظهار داشت: یکی از راه‌های برون رفت از مشکلات اقتصادی سپردن کار به دست مدیران انقلابی است.

وی ادامه داد: اجرای دقیق مفاد برنامه اقتصاد مقاومتی ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب نیز در شرایط کنونی کشور بسیار موثر و راهگشا است و لازم است در برابر توطئه‌های آمریکا که وزارت خزانه داری خود را به اتاق جنگ علیه ایران تبدیل کرده، ستادی برای خنثی سازی شرارت‌های دشمن تشکیل شود.

امام جمعه ساوه افزود: تنها راه حل مقابله با شیطنت اقتصادی دشمنان تحقق اقتصاد مقاومتی است که مبنای دینی دارد و علاوه بر روشنگری در مورد داشته‌های موجود و تبیین خطر فقر در جامعه، راه و روش تنظیم عاقلانه و عادلانه اقتصاد را هم معرفی کرده است.

وی تاکید کرد: نباید ثروت و سرمایه‌های ملی را به دست افراد فاقد صلاحیت سپرد چراکه در ایران جوانان و مدیران انقلابی توام با منابع سرشار خدادادی وجود دارد اما مشکل اصلی در حوزه‌های مدیریتی است که باید با سپردن سکان مسئولیت‌ها به افراد با صلاحیت و کاردان از این مراحل سخت عبور کنیم.

امام جمعه ساوه افزود: مسئولان کشور بایید به طور قاطعانه و انقلابی در برابر عوامل گرانی‌ها ایستادگی کنند و کنترل بازار را به دست بگیرند.  
وی، بر ضرورت خدمت به مردم مناطق محروم به ویژه حاشیه نشین‌های شهری با تسهیل در فرآیندهای اداری تاکید کرد و گفت: در این بین باید از ظرفیت ارزشمند بسیج استفاده شود.  
حجت الاسلام رحیمی با اشاره به سالروز وفات حضرت معصومه (س)، افزود: به واسطه بارگاه نورانی این بانوی مکرم اسلام، قم همچون گوهری در مجموعه نفیس شهرهای مقدس و مذهبی می درخشد که با جلوه‌ای از فضیلت، فقاهت، ولایت و جهاد به عنوان شهر شهر نجابت و تشیع مطرح است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز