استاندار مرکزی:

مناظره‌هایی علمی با حضور جریان موافق و مخالف واکسن برگزار شود

۱۴۰۰/۰۸/۲۲ - ۱۳:۲۶:۳۳
کد خبر: ۱۲۶۰۴۰۱
مناظره‌هایی علمی با حضور جریان موافق و مخالف واکسن برگزار شود
استاندار مرکزی گفت: عملکرد رفتاری کرونا در این استان و در حوزه رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی دستگاه‌های اجرایی، اماکن تجاری، مطب پزشکان و مردم با جدیت رصد می‌شود.

به گزارش برنا از اراک ،فرزاد مخلص الائمه در نشست ستاد مدیریت کرونا استان مرکزی در اراک، افزود: شماری از مشمولان واکسیناسیون این استان تاکنون از تزریق واکسن خودداری کرده‌اند که می‌طلبد رسانه‌ها بیش از پیش در راستای اقناع این قشر تلاش کنند.

وی بیان کرد: رسانه‌ها از قدرت بالایی برخوردار هستند و نیاز است مناظره‌هایی علمی با حضور جریان موافق و مخالف واکسن در استان مرکزی برگزار شود.

استاندار مرکزی ادامه داد: فرمانداران شهرستان‌های این استان که جمعیت آن‌ها مشارکت کمتری در تزریق واکسن کرونا داشته‌اند باید علل این امر را شناسایی کرده و در راستای افزایش مشارکت واجدان شرایط در امر ایمن سازی کرونا تلاش ویژه به‌کار گیرند.

مخلص الائمه اظهار داشت: به عنوان مثال برای واکسن پاستوکووک می‌توان با تشریح تکنولوژی آن؛ اشتیاق مردم به تزریق را جلب کرد و دانشگاه علوم پزشکی نیز باید آمادگی داشته باشد که مقدار مناسبی از واکسن تامین کند و اکنون مقدار مناسبی وجود دارد و باید در شهرستان ها نیز به میزان کافی توزیع شود.

وی عنوان کرد: نیاز است در نشست بعدی ستاد مدیریت کرونا استان مرکزی، گزارش کاملی از رعایت موازین بهداشتی در تمامی حوزه‌ها و وضعیت ایمن‌سازی کرونا ارایه شود.

 

نظر شما