استاندار مرکزی:

سپاه روح الله و بسیج سازندگی پیشگام در امر محرومیت زدایی هستند

۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۲:۱۶:۳۸
کد خبر: ۱۲۶۴۰۳۵
سپاه روح الله و بسیج سازندگی پیشگام در امر محرومیت زدایی هستند
 استاندار مرکزی گفت: مرکز راهبری محرومیت‌زدایی با همراهی سپاه، بسیج و سایر دستگاه‌های اجرایی به زودی در این استان راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش برنا از اراک ، فرزاد مخلص‌الائمه  در آیین بهره‌برداری از ۱۳۰ طرح محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی استان مرکزی با حضور ویدئو کنفرانسی معاون اول رئیس جمهوری و سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور، افزود: با ایجاد این مرکز، تمامی مسایل محرومیت زدایی و سازندگی استان از این طریق با مشارکت و هم افزایی همه جانبه پیگیری می‌شود.
وی ادامه داد: مجموعه سپاه روح الله و بسیج سازندگی استان مرکزی پیشگام در امر محرومیت زدایی هستند و اقدامات چشمگیری در حوزه خدمت رسانی به مردم و اجرای پروژه‌های محرومیت زدایی انجام داده‌اند.
استاندار مرکزی اظهار داشت: دست یابی به پیشرفت و تکامل مورد نظر مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب در گرو استفاده حداکثری از ظرفیت‌های نهادهای انقلابی همچون بسیج و سپاه است که باید مورد توجه قرار گیرد.
مخلص‌الائمه بیان کرد: ظرفیت نهادهای انقلابی و جهادی همچون بسیج و سایر ساختارهای دیگر که به برکت انقلاب اسلامی و تفکر حضرت امام خمینی(ره) شکل گرفته اند زمینه بسیار خوبی برای پیشرفت فراهم کرده‌اند که باید از آنها به خوبی در راستای پیشرفت همه جانبه کشور استفاده کرد.

 

نظر شما