سردار سلامی: بسیج توطئه‌های شیاطین بزرگ را در هم شکست

۱۴۰۰/۰۹/۰۳ - ۱۰:۰۹:۱۶
کد خبر: ۱۲۶۵۴۱۰
سردار سلامی: بسیج توطئه‌های شیاطین بزرگ را در هم شکست
خیل عظیم این لشکر الهی در بحران‌های سخت ۴۳ ساله انقلاب اسلامی اقتدار و عظمت خود را به نمایش گذاشتند.

به گزارش برنا از خراسان جنوبی، سردار سلامی در همایش اقتدار بسیجیان خراسان جنوبی در بیرجند گفت: خیل عظیم این لشکر الهی در بحران‌های سخت ۴۳ ساله انقلاب اسلامی محبت و اقتدار خود را به نمایش گذاشتند و خود را سپر امواج بلا کردند و برخی نخل‌ها با قامتشان بر زمین فرود افتاد تا یک ملت با هدایت رهبر و مولا و مبتدایشان پایدار بماند. 

وی افزود:  بسیج یک شرف است یک افتخار است و یک خاطره ماندگار و شیرین است.

به گفته وی بسیج با الهام از امام بزرگوار، ژرف اندیشی نسبت به مخاطرات و بحران‌های پیش روی انقلاب به یک اعجاز دست یافت و نهالی در سرزمین باور مردم و در سرزمین ایمان آن‌ها کاشت و در دوران پربرکت و مبارک حیات ایشان توسط رهبر عزیز و عظیم الشان انقلاب که خود بسیجی جانبازی است این نهال به یک شجره طیبه ریشه دار با شاخسار‌های ثمر بخش تبدیل شد.

فرمانده کل سپاه پارسداران انقلاب اسلامی گفت: بسیج حقیقیتا یک موهبت الهی بود و هست و برای همیشه خواهد بود.

وی گفت: به برکت این حقیقت بزرگ این حقیقت زبیا و درخشان این جریان سیاسی شکل گرفت و ایثار، جوانمردی و غیرت ابوالفضلی ، شهادت طلبی،  صداقت و راست گویی ، محبت به ایران  و عشق و آزادگی هر چه فضلیت است در شاکله و هیئت زیبای این نهاد الهی در بسیجی مخلص خدا است.

به گفته سردار سلامی شاکله بسیج از جنود الهی است و از هر دشمنی هرچند بزرگ هرگز در قلب خود جز طمأنینه و احساس آرامش و احساس توکل و اعتماد به نفس چیز دیگری نمی‌بیند و هر مخاطره سختی را به برکت وجود فداکارانه خود به یک فرصت برای شکوفایی اسلام و سربلندی ایران تبدیل می‌کند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بسیج آن سرو در هم شکننده توطئه‌های بزرگی است که برای شکست دادن انقلاب بزرگ شکل گرفته اند.

وی با بیان اینکه جنگ ۸ سال دفاع مقدس را نقشه سیاسی جهانی دانست تا بتوانند ایران را از شطرنج سیاسی کشور‌ها خارج کند گفت: همه شیاطین عالم اعم از شرق و دست نشانده‌هایی در کشور‌های همسایه ما همه با هم در توطئه‌های جهانی به کمک صدام آمدند و گرنه صدام کسی نبود که در این مقیاس و افق حرکت کند و به جنگ با ایران برخیزد.

وی گفت: هشت سال جنگ، یک طراحی جهانی علیه انقلاب اسلامی بود که در این رابطه ایران با حاکمیت انقلاب اسلامی با رهبری‌های امام راحل به پیروزی رسید.

سردار سلامی گفت: در این جنگ همه شیاطین به میدان آمدند،  بسیج به میدان این رزمگاه بزرگ و عظیم آمد تا یک خطر سنگین را از کشور دور کند و  توطئه‌های دشمنان به نفع ایران بر هم خورد و همه ملت ایران در یک نگاه بسیجی شدند و در مقابل دشمنان ایستادند و در این صراط اقتدار به میدان آمدند و پژواک صدای بیگانه نشدند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:بسیج از ملت جدا نیست؛ ملت هم از بسیج جدا نیست؛ بسیج متن ملت است و ملت زمینه‌ای است که درخشش و زیبایی تصویر بسیج در آن به‌خوبی دیده می‌شود و این راز شکست‌ناپذیری مردم شریف و عزیز ایران در صحنه‌های سخت و خطرناکی است که به او گذشته‌است.

سردار سلامی افزود: بسیج دریای زلال و بی‌کران است که پایان ندارد همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند بسیج مزرعه‌ای بدون‌مرز است؛ گلستانی زیبا و بی‌انت‌ها از رویش‌های دل‌انگیز است وهر روز بر این جِیش الهی افزوده می‌شود.

وی گفت:جنگی پایان یافت که باعث سرافرازی ملت ایران شد؛ همه جنگ‌ها، کشور‌ها را ضعیف و تخریب می‌کند، ولی این یک استثنا در تاریخ است که ملتی به نام ایران به برکت بسیج توانست از این صحنه خطیر با سربلندی و اقتدار بیرون آید.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:بسیج، عظیم و بی‌انت‌ها و فرمول حل مسائل خطیراست که قدرت تکثیر پیدا کرد و از این نهاد مقدس الگو گرفتند.

سردار سلامی افزود:در صحنه‌های دیگر هم درخشش بسیج همیشه به‌عنوان فرمول توقف دشمن و تضعیف و شکست دادن او بود چه در تحریم اقتصادی که بسیج پا به صحنه گذاشت و بیرق‌دار اقتصاد مقاومتی شد با ترویج فرهنگ حرکت استقلال‌طلبی در اقتصاد توانست آرزو‌های دشمنان را به گورستان بدرقه کند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بسیج در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن ایستاد و اجازه نداد القائات فریبکارانه دشمن ذهن و قلب جوانان را تسخیر کند؛ در مقابل جنگ روانی دشمن درخشید فرهنگ اسلام جهاد و شهادت را روح آزادگی و استقلال‌طلبی و ایستادگی و ثبات قدم در مقابل دشمن را ترویج کرد و آن‌ها را به یک الگو تبدیل کرد.

سردار سلامی افزود: هر مشکل و مصیبتی برای ملت پیش‌آمد اولین جریانی بود که در متن حوادث بزرگ و سخت حضور یافت بی‌دریغ بی‌ریا و بی‌توقع و بدون خواستن اجر و پاداش وجود خود را در خدمت امنیت و آسایش مردم قرارداد.

وی گفت: بسیج فرمول حل مسائل است و در بیماری همه‌گیری کرونا کسی که غبار درد و الم را از مردم می‌زداید چه در طرح جدید سلیمانی چه در واکسیناسیون بسیج است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:بسیج در هر صحنه‌ای پیشگام و پیش‌مرگ ملت ایران و امت اسلام است؛ اگر محرومیت فقر بر اثر کرونا و تحریم بخشی از جامعه را تحت تاثیر قرار دهد آن‌ها که فرهنگ انفاق را احیا می‌کنند و در خیرات سبقت می‌گیرند و به یاری مردمان محروم می‌شتابند خانه می‌سازند آب می‌آورند جاده می‌سازن بسیجیان عزیز ما هستند.

سردار سلامی گفت: گروه‌های جهادی همان‌هایی هستند که آیه تعاونوا علی البر و التقوی را تفسیر می‌کنند؛ همواره در هجرت اند و برای حل مشکلات مردم تلاش می‌کنند بسیجیان هستند.
وی افزود: به برکت شما امروز دشمن در حال زوال است و دیگر تمرکز بر این سرزمین ندارد و در سرزمین‌های دیگر امروز جبهه‌ای وسیع گشوده‌اید؛ دشمن را در جبهه‌های مختلف تعقیب می‌کنید؛ هرگز عقب‌نشینی را تمرین نکرده‌اید؛ همواره در حال پیشروی هستید.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: از آثار و برکت شماست که حرم‌های اهل‌بیت از خطر تکفیر مصون مانده‌اند؛ شاهکار بسیج اسلام است که نقش استقامت را در جهان در جبهه‌های مختلف جهان اسلام به نمایش گذاشته‌اید.

سردار سلامی افزود:شما هرگز کم نمی‌شوید؛ شما کسانی هستید که تاریخ در آینده نام و آوازه شما را به زیبایی، باشکوه و افتخار یاد خواهد کرد؛ در صحنه بمانید؛ ما تا پیروزی‌های بزرگ‌تر راه چندانی نداریم.
وی گفت:راه را با هم ادامه می‌دهیم و به نصرت خداوند اعتماد داریم؛ به فضل الهی اطمینان داریم؛ وعده خداوند تخلف‌ناپذیر است و شما تجلی نزول نصرت‌های الهی بر زمین هستید؛ به وجودتان افتخار می‌کنیم.

سردار قاسمی فرمانده سپاه انصار الرضای استان هم گفت: آمادگی خود را در حفظ و حراست از آرمان‌های امام راحل، دستاورد‌های انقلاب اعلام می‌کنیم و منتظر دستورات رهبر معظم انقلاب هستم.

استاندار خراسان جنوبی هم گفت: یکی از نعمت‌های بزرگ انقلاب است که باید به همه ممالک اسلامی صادر شود.

ملانوری گفت: صدور انقلاب هدف بزرگ امام بود که به وسیله تک‌تک بسیجیان در حال انجام است.

وی گفت:امروز شاهدیم با اقتدار و عظمتی که در کشور جمهوری اسلامی ایران حاکم است کسی جرات نمی‌کند نگاه چپ به این سرزمین کند و حضور بسیجیان و نیرو‌های امنیتی ما در امنیت منطقه و تصمیمات امنیتی کل جهان تاثیر گذار است.

استاندار گفت: امروز در راستای سیاست‌های نظام، رهنمود‌های رهبر و سیاست‌های دولت برای رشد و ثبات اقتصادی، عدالت‌محوری و حل مشکلات اقتصادی چیزی جز عزم ملی و روحیه بسیجی تحت فرماندهی‌کل قوا عامل دیگری نمی‌تواند این مسائل را حل کند.

ملانوری گفت: مردمان استان خراسان‌جنوبی نه‌فقط در دوران انقلاب و دفاع مقدس رویداد‌ها و حوادث که تا به امروز مقتدرانه و انقلابی بودند و بیش‌از ۲ هزار شهید تقدیم نظام کرده‌اند و در صحنه‌های دیگر از جمله انتخابات اخیر با مشارکت ۷۴ درصدی رتبه اول کشور در این صحنه بزرگ سیاسی را کسب کرد.

وی گفت: در کمک‌های مؤمنانه و مدیریت کرونا در قالب طرح شهید سلیمانی هم حضور مردم و بسیجیان بسیار تاثیر گذار است

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز