معاون امور جوانان خراسان جنوبی با اعضای سمن رویش هنر سرزمین آفتاب بیرجند دیدار کرد

۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۲:۲۱:۱۴
کد خبر: ۱۲۶۵۹۶۸
معاون امور جوانان خراسان جنوبی با اعضای سمن رویش هنر سرزمین آفتاب بیرجند دیدار کرد
مهدی قناد معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان با اعضای سمن رویش هنر سرزمین آفتاب در شهرستان بیرجند دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش برنا خراسان جنوبی، در این دیدار مهدی قناد معاون امور جوانان ، فاطمه شکوهیان رییس گروه مشارکت های اجتماعی اداره کل ورزش و جوانان استان ، محمد شیردل رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بیرجند ، محمد مهدی شیروانی دبیر سمن رویش هنر سرزمین آفتاب و کمیل شکوری دبیر سمن آوای کار آفرین جوان حضور داشتند . 

مهدی قناد در ابتدای جلسه ضمن عرض تشکر از دبیر سازمان مردم نهاد رهسا برای فعالیت در حوزه برگزاری کارگاه های مختلف با موضوعات فن بیان و خانواده و آشنایی سواد رسانه ای برای زوجین جوان گفت : امیدواریم این سازمان مردم نهاد با توجه به اخذ پروانه فعالیت از استانداری و نحوه فعالیت کار گروهی و ارتباط موثری که با سایر دستگاه های اجرایی برقرار کرده است شاهد تولیداتی با محتوای خلاقانه و نو آورانه بیشتری در سطح استان و حتی ملی از سوی مجموعه توانمند و جوانان خلاق سمن رویش هنر سرزمین آفتاب شهرستان بیرجند باشیم .

در ادامه محمد شیردل رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان بیرجند ، ضمن تشکر از فعالیت های سمن و ارتباط مستمر با اداره ورزش و جوانان اظهار امیدواری کرد و گفت : با توجه به توانمندی و ظرفیت های بالای ارتباطی سازمان های مردم نهاد جوانان با هدف آموزش مهارت های زندگی و آموزش ابزار های در آمد زایی به بحث های اقتصادی و کار آفرینی ورود پیدا کنند. در این دیدار که در محل دفتر سمن صورت گرفت ، محمد مهدی شیروانی دبیر سمن رهسا، با اشاره به مراحل آماده سازی دفتر جدید این سازمان مردم نهاد ، به بیان برخی ایده ها و طرح ها پرداخت و در جهت رفع برخی موانع و مشکلات نظیر تجهیزات و ...خواستار حمایت و همکاری بیشتر شد .

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز